Asistent Manager
ATIPIC Transfer Pricing Solutions SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;
- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;
- atentie la detalii;
- gandire analitica;
- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;
- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;
- nu este necesara experienta anterioara.
- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;
- atentie la detalii;
- gandire analitica;
- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;
- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;
- nu este necesara experienta anterioara.
Descrierea jobului
- facturare
- introducere date facturi in program gestiune
- gestionare achizitii si plati
- mentinere relatii cu furnizori
- ︁︀︂︃︃︈︃︀administrare licente software
- urmarire incasari
- gestionare casuta email administrativa
- gestionare documente salariati
- gestionarea comunicarii cu contabilul extern
- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;
- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri folosind sabloane si reguli bine definite;
- extragere si sumarizare informatii/rapoarte din sistemele folosite in mod recurent (analize profitabilitate proiecte, analize ale vanzarilor, analize performante campanii de marketing / sales);
- procesarea de date si informatii;
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului.
- introducere date facturi in program gestiune
- gestionare achizitii si plati
- mentinere relatii cu furnizori
- ︁︀︂︃︃︈︃︀administrare licente software
- urmarire incasari
- gestionare casuta email administrativa
- gestionare documente salariati
- gestionarea comunicarii cu contabilul extern
- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;
- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri folosind sabloane si reguli bine definite;
- extragere si sumarizare informatii/rapoarte din sistemele folosite in mod recurent (analize profitabilitate proiecte, analize ale vanzarilor, analize performante campanii de marketing / sales);
- procesarea de date si informatii;
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului.
Descrierea companiei
Suntem o echipa de specialiati de preturi de transfer uniti de aceeasi mentalitate – sa oferim solutii de preturi de transfer optime, folosind procese interne eficiente si orientate spre crearea de valoare adaugata cuantificabila pentru toti clientii nostri.
Publicat
10 Mai 2024
Reactualizat
10 Mai 2024
Expiră
9 Iun. 2024
Joburi similare