Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent vanzari / Ofiter back office

NORDIC IMPORT EXPORT CO SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Buna!
Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.
Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare?
Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!

Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Asistent Vanzari.

Misiunea postului: asigura suportul pentru desfasurarea in bune conditii a procesului de vanzare, realizand legatura intre angajatii aflati pe teren si celelalte departamente din cadrul firmei implicate in procesul de vanzare.


Profilul candidatului:
  • Experienta in vanzari.
  • Abilitati foarte bune de comunicare.
  • Cunostinte de contabilitate primara.
  • Cunostinte limba engleza (nivel mediu scris si vorbit).
  • Cunostinte Microsoft Office - nivel mediu.
  • Experienta in utilizarea SAP reprezinta avantaj.
  • Capacitate organizatorica si de gestionare utila a timpului.
  • Persoana serioasa, perseverenta, punctuala si responsabila.
  • Orientare catre rezolvarea problemelor si gasirea de solutii.

Descrierea jobului

Atributii si sarcini ale postului:
  • Receptioneaza si introduce in sistem comenzile de marfa primite de la reprezentantii de vanzari din teritoriu.
  • Efectueaza inregistrari ale incasarilor in sistemul informatic conform extraselor de cont, chitantelor si desfasuratoarelor primite de la reprezentantii de vanzari.
  • Comunica in departament toate informatiile privind preturile de vanzare ale produselor si datele logistice ale acestora.
  • Comunica zilnic superiorului direct situatia comenzilor pe locatii precum si orice probleme aparute in legatura cu activitatea zilnica.
  • Intocmeste formulare de pret aferente promotiilor in desfasurare, in vederea introducerii acestora in sistemul informatic al companie.
  • Intocmeste si monitorizeaza rapoarte aferente concursurilor/campaniilor de marketing ce se defasoara in cadrul departamentului.
  • Intocmeste rapoartele de vanzari zilnice si lunar situatii centralizate privind obiectivele clientilor de tip subdistribuitor.
  • Tine evidenta tuturor documentelor specifice vanzari si transmite corespondenta catre clienti.
  • Transmite catre facturare comenzile de marfa, modificarile de pret, discounturile, retururile de marfa si diferentele de pret ce trebuie facturate.

Experienta: Minim 2 ani experienta intr-un post similar, preferabil in FMCG.

Descrierea companiei

Nordic Food este lider de piata in domeniul distributiei produselor alimentare premium.

Avand o experienta de peste 15 ani pe piata romaneasca de retail, compania a cunoscut o dezvoltare continua datorita preocuparii permanente pentru calitatea produselor si a serviciilor oferite clientilor. Compania colaboreaza cu cei mai puternici producatori din Europa, lideri incontestabili in calitate, pentru a promova produsele de top pe piata din Romania. Branduri precum Costa d'Oro, Heinz, Cirio, Diemme sau John West sunt deja cunoscute si apreciate de consumatorul roman.

Publicat 29 Mart. 2024 Reactualizat 28 Apr. 2024 Expiră 28 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.