Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Vanzari Export - piata Italiana

S.C. Alidor S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.
Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.
Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.

Ce ne dorim:
  • Experienta intr – un rol similar constituie avantaj
  • Cunostinte minime de contabilitate primara;
  • Vorbitor de Italiana la nivel avansat (scris si vorbit):
  • Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva;
  • Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere;
  • Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa;
  • Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii.
  • Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj;
  • Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel;
  • Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situatiei;
  • Pretuiesti fiecare coleg din echipa si fiecare client;
  • Ii tratezi pe ceilalti asa cum iti doresti sa fii tratat;
  • Consideri ca numai in echipa poti reusi;
  • Esti perseverent in atingerea obiectivelor profesionale;
  • Esti in fiecare zi, cea mai buna varianta a ta.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Ce va trebui sa faci?
  • Vei fi suport pentru colegii din Departamentul Vanzari - Export in pregatirea ofertelor/contractelor solicitate;
  • Vei genera lead-uri noi prin desfasurarea de campanii de abordare a potentialilor clienti (telefonic, e-mail etc.);
  • Vei comunica activ cu clientii pentru solicitarea de informatii, follow-up etc;
  • Vei mentine actualizata baza de date din aplicatia CRM;
  • Crearea și dezvoltarea relațiilor de parteneriat cu clienții;
  • Genereaza comenzile in programul de gestiune, le transmite catre persoana responsabila cu facturarea si coordoneaza livrarea produselor;
  • Urmareste incasarea facturilor, cu respectarea termenelor de plata
  • Asigura suportul necesar celorlalti colegi din departamentul de vanzari, atunci cand este nevoie sau la solicitarea acestora
  • Pentru inceput, iti oferim:
  • Salariu motivant;
  • Bonus de performanta in functie de gradul de indeplinire al unor indicatori specifici;
  • Prima de Paste si Craciun;
  • Un mediu de lucru placut, modern si dinamic, orientat spre dezvoltarea oamenilor;
  • Oportunitati de dezvoltare (training-uri, program de integrare personalizat).

Descrierea companiei

Descrierea companiei;

Povestea noastră a început în anul 2004, in Gherla, cu entuziasm si ambitie. Dorința de a ne face remarcați pe piața din domeniu ne-a ambiționat să creăm brand și să ne promitem că vom evolua constant.
După mai bine de 18 ani de activitate, Alidor este un jucator influent in domeniu si s-a impus pe piata locala ca si un furnizor de ferestre si usi premium. Suntem onorați că am contribuit la confortul a mii și mii de clienti. Drumul către succesul de azi al companiei Alidor a fost presărat cu nenumărate obstacole, însă fiecare provocare ne-a ajutat să devenim numarul unu in piata inchiderii de goluri.
Publicat 27 Mart. 2024 Reactualizat 24 Apr. 2024 Expiră 26 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.