Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Inginer ofertare si achizitii – pasionat de detalii

Zafit
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Rolul de Costing assistant & supply coordinator este parte din etapa care identifica si gestioneaza toate detaliile necesare implementarii unui proiect ce are componenta directa in validarea companiei ca furnizor de succes de catre clientii Zafit.

Descrierea jobului

Și pentru că îți respectăm timpul, începem cu câteva motive importante pentru care să te oprești aici și să NU aplici la acest anunț:

Iar aici, iti zic 3 lucruri pe care le vei regasi la Zafit ca sa stii daca te incadrezi si implicit daca are rost sa citesti mai departe sau nu: responsabilitate, atentie la detalii si focus pe rezultate.

Daca te regasesti in cele 3 lucruri, citeste mai departe caci s-ar putea sa ai parte de o schimbare frumoasa in parcursul tau profesional.

Nu aplica daca:
  • Nu ai cel putin 1 an de experienta intr-un rol inginer ofertare;
  • Nu iti place sa negociezi;
  • Nu ai utilizat Microsoft Excel;
  • Preferi sa iti faci treaba singur decat sa comunici cu cei din jurul tau;
  • Ai asteptarea ca ceilalti sa inteleaga ce doresti fara sa le explici in mod clar;

Dar, cum stii daca acest rol ti se potriveste?
  • Ai cel putin 1 an experienta ca inginer ofertare in domeniul constructiilor;
  • Iti place sa fii organizat si sa nu-ti scape nimic;
  • Mereu te asiguri ca oamenii au inteles ceea ce le-ai comunicat fara loc de interpretari;
  • Stii sa iti adaptezi limbajul conform cu persoana cu care discuti;
  • Iti place sa lucrezi cu oamenii, sa le explici ce au de facut si sa raspunzi intrebarilor lor;
  • Iti place sa negociezi;
  • Stii sa utilizezi Word, Excel, Outlook si Autocad;
  • Ai un permis de conducere categoria B;

Ti-am starnit interesul? Atunci hai mai departe sa iti explicam principalele responsabilitati.
  • Culegere informatii necesare intocmirii ofertei
In stransa legatura cu colegii trebuie sa te asiguri ca ai toate informatiile si materialele necesare demararii unui proces de ofertare.
  • Intocmire oferta
Sub coordonarea unui coleg, vei realiza ofertele tehnice-financiare pentru proiectele noastre cu atentie la detalii si date clare.
  • Cereri oferte furnizori
Ca sa putem intocmi oferta avem nevoie si de oferte de la furnizori validati de companie iar pentru asta trebuie sa facem cererile de oferte necesare urmand a le centraliza si analiza.
  • Intocmire carte tehnica
Toate proiectele noastre se livreaza cu o carte tehnica care va trebui sa contina toate detaliile implicate in proiect dupa modelul intern si conform legislatiei in vigoare.
  • Realizare comenzi furnizori
Dupa ce am analizat si stabilit cele mai bune oferte, va trebui sa inaintam comenzile catre furnizori.
  • Urmarire livrari si gestiune stocuri
Va trebui sa ne asiguram ca comenzile inaintate se vor livra in termenii stabiliti cu furnizorii, sa facem receptia lor si sa gestionam stocurile de materiale pe proiecte. Daca este cazul, vom gestiona si retururile necesare.
  • Identificare si validare furnizori
Pentru ca ne place sa avem date clare despre furnizorii nostri, va trebui sa actualizam constant lista de potentiali furnizori cat si sa notam feedback-ul in urma colaborarii cu acestia.

Cu cine vei petrece cel mai mult timp?

Persoana cu care vei lucra cel mai mult va fi un coleg specialist in ofertare. Stie sa comunice eficient despre proiectele Zafit, ii place sa sara in ajutor atunci cand este nevoie si gaseste cele mai bune solutii pentru modul de implementare a proiectelor tehnice.

De ce ar fi o oportunitate pentru viitorul sau sa lucram impreuna? Vezi mai jos.
  • Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta. E treaba noastra sa iti oferim siguranta si claritate;
  • Vei fi parte dintr-o echipa mereu apreciata pentru amenajarile facute. Si tu esti o piesa foarte importanta in acest puzzle;
  • Vei gasi un mediu de lucru cu oameni prietenosi si vei fi bucuros sa iti intalnesti colegii;
  • Vei simti ca este loc de avansare in cariera, chiar in compania noastra;
  • Pentru ca punem accent pe dezoltarea ta si dorim sa investim in aceasta;
  • Nu iti va lipsi absolut nimic pentru ca activitatea ta sa fie afectata in vreun fel;
  • Intri intr-un business validat care este intr-o continua crestere de peste 8 ani;
Cum aplici pentru acest rol
  • Poti aplica la acest job prin completarea formularului de pe site-ul nostru de la urmatoarea adresa: www.zafit.ro.

Descrierea companiei

Zafit este o companie de fit out cu experiență activa de peste 6 ani, care oferă servicii complete pentru birouri și spații comerciale.

Publicat 1 Sept. 2025Reactualizat 1 Sept. 2025Expiră 1 Oct. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.