Candidatul Ideal
- Studii superioare
- Cunoașterea Sistemului Adminstrativ
- Experiența in pregatirea documentatiei (certificat urbanism, avize, autorizatii)
- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word)
- Bune abilități de sinteză, analiză, eficientizare și prioritizare a activităților - centralizare documentatie
- Abilitãţi de lucru în echipã
- Atenție la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare
- Capacitatea de a respecta termene limita stricte
- Cunoașterea Sistemului Adminstrativ
- Experiența in pregatirea documentatiei (certificat urbanism, avize, autorizatii)
- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word)
- Bune abilități de sinteză, analiză, eficientizare și prioritizare a activităților - centralizare documentatie
- Abilitãţi de lucru în echipã
- Atenție la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare
- Capacitatea de a respecta termene limita stricte
Descrierea jobului
1. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru, dar si pe teren pentru depunerea/ridicarea documentatiilor
2. Responsabilitati
- Pregatirea si depunerea documentatiilor necesare obtinerii certificatului de urbanism, avizele si autorizatiei de construire
- Monitorizarea şi urmărirea documentatiilor la nivelul Administratiei Locale si Retelelor edilitare
- Monitorizarea statusului documentatiilor
- Colaborarea cu departamentul de proiectare
3. Beneficii
- salariu motivant
- bonuri de masa
- prima vacanta
- prime in functie de performanta - in perioada Sarbatorilor
- dezvoltare competente - cursuri pregatire profesionala
- altele - in functie de rezultatele obtinute in echipa
2. Responsabilitati
- Pregatirea si depunerea documentatiilor necesare obtinerii certificatului de urbanism, avizele si autorizatiei de construire
- Monitorizarea şi urmărirea documentatiilor la nivelul Administratiei Locale si Retelelor edilitare
- Monitorizarea statusului documentatiilor
- Colaborarea cu departamentul de proiectare
3. Beneficii
- salariu motivant
- bonuri de masa
- prima vacanta
- prime in functie de performanta - in perioada Sarbatorilor
- dezvoltare competente - cursuri pregatire profesionala
- altele - in functie de rezultatele obtinute in echipa
Descrierea companiei
F&F Energy Solutions SRL a fost infiintata in anul 2016 si are ca scop principal coordonarea executiei proiectelor de retele electrice, instalatii electrice si energie regenerabila.
In acest sens colaboram cu mai multe companii importante pentru care participam la diverse licitatii, intocmim si avizam proiecte tehnice, coordonam activiatea de executie a lucrarilor si realizam documentatia necesara receptiei lucrarilor.
In acest sens colaboram cu mai multe companii importante pentru care participam la diverse licitatii, intocmim si avizam proiecte tehnice, coordonam activiatea de executie a lucrarilor si realizam documentatia necesara receptiei lucrarilor.
Joburi similare
- 17 Nov. 2025
Instalator constructii civile,Nijkerk
BUSINESS ACTIV CONSULT SRL
Strainatate, Olanda2600 EUR net / lună

