Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent manager relatii clienti

ELCOS SERVICE SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Angajam asistent manager pentru departamentul de relatii cu clientiii [persoane juridice: societati comerciale, institutii publice etc. si persoane fizice] pe perioada nedeterminata, program full time (L-V 8.30-17.00). Biroul se afla in Bucuresti, sector 6, langa PLAZA ROMANIA, str. Compasului nr.12.
Cerinte:
-cunostinte din domeniul instalatiilor de incalzire si de gaze, de gestiune, logistica administrative, asimilarea cu usurinta a cunostintelor tehnice constituie avantaj
- cunoasterea la nivel cel putin mediu a pachetului Microsoft Office [compunerea si redactarea comunicarilor diverse, utilizarea XLS: paginare, functii automate, grafice la nivel basic]
- abilitati de comunicare si de organizare: persoana dinamica, implicata. Experienta in activitatea de secretariat (domeniul constructii-instalatii), vanzari, relatii clienti precum si studiile tehnice sau cunostintele de contabilitate primara (cunoasterea unui program de gestiune)– constituite avantaj.
-experienta minim 1 an la un loc de munca
-colaborarea va fi pe termen de minim 2 ani
-timpul de deplasare de la/pana la locul de munca sa nu depaseasca 40 de minute in conditii normale de trafic

Descrierea jobului

Preluarea solicitarilor clientilor, inregistrarea in programele de evidenta si de gestiune a documentelor, repartizarea spre solutionare in interiorul organizatiei, urmarirea solutionarii, gestionarea documentelor (inregistrarea si distribuirea corespondentei, arhivarea, actualizarea bazei de date), activitati de protocol, redactarea corespondentei interne/externe, pregatirea si verificarea documentatiilor in vederea predarii acestora catre beneficiari, alte solicitari ale management-ului privind activitatea specifica a firmei, gestionarea bugetului de protocol, propuneri pentru imbunatatirea activitatii.
Pachetul salarial va fi stabilit si va fi adaptat in functie de capacitatea de raspuns la solicitarile postului (card pentru tichetele de masa, prime, bonusuri in functie de implicare si de gradul de indeplinire a sarcinilor de serviciu).

Descrierea companiei

Societatea noastra a fost infiintata in anul 1998 si activeaza in domeniul instalatiilor pentru constructii. Principalii parteneri sunt persoane juridice (societati comerciale, autoritati, institutii publice). Candidatii interesati pot trimite CV-ul la adresa de mail: job@elcos.ro. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. 0722199094.
Publicat 12 Mart. 2024 Reactualizat 9 Apr. 2024 Expiră 11 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.