SC OM IASI SRL

6

SC OM IASI SRL

6

Despre

Grupul Open Mind a fost infiintat în anul 2007 urmand ca în cativa ani sa devina leader pe piata din Romania in sectorul Business Process Outsourcing, impunandu-se prin calitatea serviciilor oferite. Fuziunea diferitelor culturi, experienta si avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce priveste resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experienta fondatorilor, specialisti în sectorul de Telemarkentig, Customer Care si BPO, Open Mind devine lider ca si Call Center în limba italiană pe piata din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nasterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă un sediu să îsi pună bazele în orasul Brasov, astfel reusind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind măreste de zece ori numărul de angajasi, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.

Punctele noastre forte:

Experienta demonstrată în start-up si gestionare centrelor de apel în străinătate

Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, institutional, contractual)

Eficientă si eficacitate în gestionare

Tehnologie si securitate

Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri in sectorul business sau cel privat si confirmarea lor, compilarea si refacerea bazelor de date.

Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii. In sediul de la Brasov avem si proiecte Inbound de asistenta tehnica software si hardware in domeniul IT- Information Technology.

 

Munca în Call center înseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii interumane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul in care se desfasoara o convorbire telefonica, toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte.

Social

Contact

STR. Bularga, NR.8, IASI