Oportunitate de Angajare în Contabilitate (Part-time)
PLANET FUN SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul Ideal:
1.Experiență anterioară în contabilitate, cu cunoștințe în utilizarea programului Smartbill gestiune și conta.
2.Experienta in e-comerce, marketplace si excel.
3.Capacitatea de a lucra part-time (3-5 ore/ saptamana), cu program flexibil, adaptat atât nevoilor tale, cât și cerințelor echipei noastre.
4.Ai PFA si poti emite factura pentru serviciile prestate. (Nu este obligatoriu)
1.Experiență anterioară în contabilitate, cu cunoștințe în utilizarea programului Smartbill gestiune și conta.
2.Experienta in e-comerce, marketplace si excel.
3.Capacitatea de a lucra part-time (3-5 ore/ saptamana), cu program flexibil, adaptat atât nevoilor tale, cât și cerințelor echipei noastre.
4.Ai PFA si poti emite factura pentru serviciile prestate. (Nu este obligatoriu)
Descrierea jobului
Verificarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în conformitate cu procedurile contabile.
Menținerea evidenței corecte a documentelor contabile și asigurarea conformității cu regulile și reglementările contabile.
Gestionarea plăților către furnizori, urmărind termenele de plată și asigurând procesarea lor în mod eficient și precis.
Colectarea, verificarea și încărcarea documentelor în sistemul contabil Smartbill, colaborând cu departamentele interne pentru a obține informațiile necesare.
Colaborarea eficientă cu firma de contabilitate externalizată, furnizând documentele și informațiile necesare pentru asigurarea exactității rapoartelor financiare
Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să îți aduci contribuția într-un mediu profesionist și dinamic, te rugăm să trimiți CV-ul tău. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună această oportunitate de creștere profesională!
Menținerea evidenței corecte a documentelor contabile și asigurarea conformității cu regulile și reglementările contabile.
Gestionarea plăților către furnizori, urmărind termenele de plată și asigurând procesarea lor în mod eficient și precis.
Colectarea, verificarea și încărcarea documentelor în sistemul contabil Smartbill, colaborând cu departamentele interne pentru a obține informațiile necesare.
Colaborarea eficientă cu firma de contabilitate externalizată, furnizând documentele și informațiile necesare pentru asigurarea exactității rapoartelor financiare
Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să îți aduci contribuția într-un mediu profesionist și dinamic, te rugăm să trimiți CV-ul tău. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună această oportunitate de creștere profesională!
Descrierea companiei
Fondată acum 10 ani, Mindblower.ro este un lider recunoscut pe piața de cadouri din România, specializată în oferirea de soluții originale și personalizate pentru orice ocazie. Operăm atât prin site-ul nostru propriu, cât și prin intermediul diverselor marketplace-uri, asigurându-ne că fiecare client găsește cadoul perfect.
În luna decembrie, activitatea noastră atinge punctul culminant, gestionând un volum mare de comenzi cu eficiență și dedicare.
Este esențial pentru noi ca noul coleg să împărtășească spiritul tânăr și unit al echipei noastre, adaptându-se ușor la cultura organizațională vibrantă pe care o promovăm.
În luna decembrie, activitatea noastră atinge punctul culminant, gestionând un volum mare de comenzi cu eficiență și dedicare.
Este esențial pentru noi ca noul coleg să împărtășească spiritul tânăr și unit al echipei noastre, adaptându-se ușor la cultura organizațională vibrantă pe care o promovăm.
Publicat
3 Mai 2024
Reactualizat
3 Mai 2024
Expiră
2 Iun. 2024
Joburi similare