Publicat 19 Ian 2018 | Reactualizat 18 Feb 2018 | Expiră 19 Feb 2018

HelpDesk Executive

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Required Skills:

  • Strong computer skills;
  • Resourceful, flexible and strong attention to detail;
  • Efficient, organized and proactive;
  • Ability to learn new things quickly, troubleshoot and provide solutions quickly and efficiently;
  • Fluent in both written and spoken English;
  • Team player with a genuine interest and ability to resolve partner problems effectively;
  • Ability to travel as needed.
Required Education and Experience:
  • High school graduate or equivalency;
  • Previous experience within e-commerce company is considered an advantage;
  • Hotel/Hospitality industry experience a plus;

Descrierea jobului

Main responsibilities include, but are not limited to:

  • Point of contact for service providers, answering questions and queries, and taking action as needed;
  • Responsible for delivering a high level of service to service providers in order to support building productive and continuing relationships;
  • Advising service providers of their WebPages on HelloRomania and how they can amend their data with respect to supply, availability, promotions and any other dynamic coordinate that can influence production;
  • Proactively contacting newly registered service providers to encourage completion of their online registration and offering support through the process;
  • In absence of the Account Manager - answering questions of potential partners and support the setting of expectations for the partnership;
  • Verifying the accuracy of information provided by the partner on the website and proactively seeking content to ensure success of partner’s page;
  • Delivering training by phone to new and/or existing properties on how to use the extranet and rates & availability system;
  • Communicate any developments in service, products, website, or systems, both internally and to service providers;
  • Handle escalated & forwarded tasks from Customer Care and Account Managers;
  • Tasks related to the local office (events, office projects, local calls);
  • Provide the service providers with local knowledge;
  • Operational tasks which require local action or knowledge;
  • Cleaning databases;
  • Account Manager Support – assisting with tasks during the absence of the Account Manager from the office and assisting in additional tasks and projects, when needed.Support for the Customer Service Department, assisting in additional tasks and projects when needed.

Descrierea companiei

Memento Group este cel mai mare grup turistic integrat, prezent pe piaţa din România încă din anul 1997.
Sub umbrela Memento Group se găsesc o serie de business-uri cu specific în industria turismului, având experienţă îndelungată pe pieţele locale europene, dar și multe planuri frumoase de viitor. Memento Group se află într-o continuă evoluție și îşi propune să facă fericiți cât mai mulți turiști, din cât mai multe teritorii.
Memento Group operează în cinci divizii principale:
Christian Tour – cea mai mare agentie de turism din Romania, este membru fondator al Memento Group. Cu prezenţă proprie pe 5 pieţe importante de turism ale Europeo – Polonia, Ungaria, Serbia, Republica Moldova şi România - acesta se constituie în brandul grupului specializat pe servicii de turism outgoing.
Memento Holidays înglobează activitatea de tour-operare şi incoming, implicit și agenţiile partenere sau proprii din destinaţiile turistice operate.
Memento Hotels reprezintă segmentul de hoteluri al grupului, care are deja 3 unități hoteliere în portofoliu pe care operează începând cu anul 2015.
Memento Bus este compania de transport turistic a grupului ce asigură atât serviciile specifice de transport, cât şi flota aferentă desfăşurării programelor turistice.
iMemento reprezintă divizia de tehnologie a Memento Group, cu sediul central la New York şi îşi propune să aducă pe piaţa de profil, soluţii tehnologice avansate pentru toate domeniile de activitate din industria turismului. Printre aceastea se numâră: un sistem de gestiune hotelieră şi de gestiune a restaurantelor, un sistem de channel management pentru platformele de rezevări hoteliere, site-uri de rezervări online pentru hoteluri, bilete de autocar, bilete de avion sau soluţii tehnice avansate de integrare business-to-bussines pentru toate cele de mai sus.
Pe piata din Romania iMemento.com a lansat doua platforme inovative de rezervari online – transport auocar prin Memento BUS.com si rezervari cazare in Romania prin HelloRomania.eu.

Expirat
HelpDesk Executive  -  SC Charter Broker SRL