Asistent comunicare clienti - pentru companie multinationala

Oraș de lucru
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Iti cauti un job deosebit, intr-o companie de anvergura mondiala?
Ambitia te caracterizeaza si iti doresti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?
Te invitam sa aplici pentru oricare din posturile de “Asistent comunicare clienti” (variante full-time sau part-time) pentru o companie bancara de rang mondial.
Dorim o persoana prezentabila, motivata, la inceput de cariera sau cu ceva experienta, amabila, care sa aiba abilitati de comunicare, sa cunoasca limba engleza, sa cunoasca programele Office si sa fie capabila sa lucreze cu clientii.
Experienta anterioara nu este obligatorie.
Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatii acestui post.

Descrierea jobului

Primul post este in varianta clasica (full-time) cu program de 8 ore si este adresat celor ce au disponibilitate totala pentru munca, absolventi de studii superioare, preferabil din domeniul economic. Este un post foarte convenabil, in cadrul caruia nu vei avea niciodata ore suplimentare, vei lucra atat online (de acasa) cat si de la birou.
Cel de-al doilea post, cel part-time iti este convenabil pentru continuarea studiilor sau pentru proiecte personale avand un program scurt, foarte flexibil. Poti lucra dimineata, dupa-amiaza sau, daca ai aspecte importante de rezolvat, iti aranjezi programul cum iti este convenabil, zi de zi. O echipa tanara, indrumarea primita din partea unor profesionisti, mediul de lucru extrem de placut, programul de 6 ore/zi cat si flexibilitatea lui te avantajeaza in mod deosebit.
Joburile sunt pentru o divizie a unei institutii bancare de marca, unul din liderii nationali si mondiali in domeniul bancar.
Printre atributiile postului mentionam: comunicari catre clientii companiei, sarcini administrative, emailuri, realizare documente, arhivarea dosarelor clientilor, pregatirea ofertelor, oferirea de sprijin echipei de vanzari, alte sarcini de realizat in departament. Majoritatea atributiilor necesita folosirea computerului, in mod special programele office (preponderent Excel).
Pentru ambele variante de joburi (full-time sau part-time) se ofera un pachet salarial atractiv, conditii de munca excelente cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei.

Descrierea companiei

Compania noastra –una dintre cele mai vechi pe piata romaneasca de profil- desfasoara activitatea de recrutare si selectie de personal de peste 28 de ani. Solicitarile clientilor nostri de a le pune la dispozitie personal cu calitati si abilitati specifice pentru activitati de munca (in mod special posturi office), ne-au ghidat spre dezvoltarea unui departament specific de resurse umane – Sequoia Personnel Management- care se ocupa de 19 ani cu recrutarea, selectia si gestionarea activitatii de personal pentru companiile ce externalizeaza serviciile anumitor posturi din organigrama. Companii de anvergura mondiala cat si clienti mai mici au apelat la serviciile noastre si au primit in schimb servicii de o calitate ireprosabila. Recunoasterea calitatii serviciilor noastre si a personalului selectat de noi poate fi exprimata statistic: peste 80% din personalul angajat pe posturi entry-level a promovat pe posturi superioare in cadrul companiilor unde lucrau. De-a lungul timpului ne-am bucurat sa fim deschizatori de drum in cariera pentru numeroase persoane, acordandu-le oportunitatea de a-si gasi un post pe masura asteptarilor lor. Printre aceste persoane speram sa te numeri si tu. SUCCES!

CONFIDETIALITATEA DATELOR PERSONALE
In baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca prin depunerea CV-ului dumneavoastra vom colecta si prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, numar de telefon, alte aspecte mentionate de dvs in CV), in temeiul Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite doar de compania noastra si de compania pentru care ati aplicat, numai in scopul selectiei personalului pentru incheierea unui contract de munca. Aceste date nu vor fi instrainate nici unei alte parti pentru scopuri publicitare sau de orice alta natura.
CV-ul si datele dumneavoastra vor fi stocate pe o perioada de cel mult 5 ani, timp in care va putem oferi joburi aflate in sfera dvs. de interes. Va informam ca aveti dreptul de a ne solicita accesul la aceste date, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs nu au fost respectate.
Pentru orice detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale ne puteti contacta la joburi@incepmunca.ro
Publicat 9 nov. 2021 Reactualizat 9 dec. 2021 Expiră 9 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.