Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Implementation Specialist

FreyaPOS SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne mărim echipa de implementare pentru a putea garanta clienților noștri o experiență cât mai bună în interacțiunea cu soluțiile Freya care să contribuie la dezvoltarea business-urilor acestora.

Rolul de Specialist Implementare presupune focus pe livrarea în timp util a soluțiilor de gestiune complete (software & hardware) în domeniul HoReCa & Retail și onboardingul cu succes al clienților Freya.

Locațiile clienților pot fi oriunde în țară iar asta înseamnă că îți place și ai disponibilitatea să călătorești în majoritatea timpului de lucru.


Programul de lucru este de luni până vineri în intervalul 10:00 - 18:30 iar biroul este localizat la 5 minute de metrou Timpuri Noi.

Cerințe:
  • Experiență în implementarea de soluții software - nu este obligatorie insă ne-ar plăcea să o ai;
  • Cunoștințe de rețelistică și aplicații specifice (ping, traceroute, proxy, VPN);
  • Experiență în roluri care implică interacțiuni multiple cu clienții;
  • Cunoștințe în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
  • Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
  • Capacitatea de a diferenția problemele cauzate de software, hardware sau rețea;
  • Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor;
  • Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Înțelegerea fluxurilor de lucru ale clienților și configurarea aplicațiilor conform nevoilor acestora;
    Instalarea și configurarea echipamentelor hardware pentru implementare;
  • Ghidarea și informarea corespunzătoare a clienților de la primul contact cu aceștia și până la finalizarea procesului de implementare;
  • Deplasarea în locația clientului pentru a implementa soluțiile Freya sau efectuarea acestora remote, după caz;
  • Vei susține trainingul inițial clienților pentru utilizarea corectă a aplicațiilor Freya;
  • Gestionarea și înregistrarea în timp real a statusului instalării în sistemul de tichete intern;
  • Testarea echipamentelor și a soluțiilor ce urmează să fie implementate;
  • Gestionarea erorilor intervenite pe parcursul procesului de implementare și identificarea soluțiilor potrivite pentru a livra serviciile contractate de către clienți;
Ce îți oferim:
  • O echipă unită care te va susține oricând vei avea nevoie;
  • Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei;
  • Asigurare medicală;
  • Zile suplimentare de concediu;
  • Zi liberă pentru a sărbători cu cei dragi ziua de naștere.

Descrierea companiei

Salut!

Noi suntem FreyaPOS, o echipă dedicată cu o experiență de peste 19 ani în domeniul dezvoltării software.

Dacă ești pasionat de IT, gata să te alături unei echipe dinamice și unite, iți dorești să iți dezvolți abilitățile prin implicarea în proiecte inovative, atunci abia așteptăm să te cunoaștem!

Clienții Freya ne-au învățat cel mai mult despre dezvoltarea de software, pentru că orice problemă are și o soluție, iar o soluție bună se poate generaliza. Ne dezvoltăm continuu, motiv pentru care suntem în căutarea unor colegi noi.

Mai multe despre noi poți afla accesând site-ul nostru https://freyapos.ro/ sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/freya.horeca/?locale=ro_RO

Publicat 25 Apr. 2024 Reactualizat 25 Apr. 2024 Expiră 25 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.