Implementation Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Rolul de Specialist Implementare presupune focus pe livrarea în timp util a soluțiilor de gestiune complete (software & hardware) în domeniul HoReCa & Retail și onboardingul cu succes al clienților Freya.
Locațiile clienților pot fi oriunde în țară iar asta înseamnă că îți place și ai disponibilitatea să călătorești în majoritatea timpului de lucru.
Programul de lucru este de luni până vineri în intervalul 10:00 - 18:30 iar biroul este localizat la 5 minute de metrou Timpuri Noi.
Cerințe:
- Experiență în implementarea de soluții software - nu este obligatorie insă ne-ar plăcea să o ai;
- Cunoștințe de rețelistică și aplicații specifice (ping, traceroute, proxy, VPN);
- Experiență în roluri care implică interacțiuni multiple cu clienții;
- Cunoștințe în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
- Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
- Capacitatea de a diferenția problemele cauzate de software, hardware sau rețea;
- Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor;
- Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme.
Descrierea jobului
- Înțelegerea fluxurilor de lucru ale clienților și configurarea aplicațiilor conform nevoilor acestora;
Instalarea și configurarea echipamentelor hardware pentru implementare; - Ghidarea și informarea corespunzătoare a clienților de la primul contact cu aceștia și până la finalizarea procesului de implementare;
- Deplasarea în locația clientului pentru a implementa soluțiile Freya sau efectuarea acestora remote, după caz;
- Vei susține trainingul inițial clienților pentru utilizarea corectă a aplicațiilor Freya;
- Gestionarea și înregistrarea în timp real a statusului instalării în sistemul de tichete intern;
- Testarea echipamentelor și a soluțiilor ce urmează să fie implementate;
- Gestionarea erorilor intervenite pe parcursul procesului de implementare și identificarea soluțiilor potrivite pentru a livra serviciile contractate de către clienți;
- O echipă unită care te va susține oricând vei avea nevoie;
- Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei;
- Asigurare medicală;
- Zile suplimentare de concediu;
- Zi liberă pentru a sărbători cu cei dragi ziua de naștere.
Descrierea companiei
Salut!
Noi suntem FreyaPOS, o echipă dedicată cu o experiență de peste 19 ani în domeniul dezvoltării software.
Dacă ești pasionat de IT, gata să te alături unei echipe dinamice și unite, iți dorești să iți dezvolți abilitățile prin implicarea în proiecte inovative, atunci abia așteptăm să te cunoaștem!
Clienții Freya ne-au învățat cel mai mult despre dezvoltarea de software, pentru că orice problemă are și o soluție, iar o soluție bună se poate generaliza. Ne dezvoltăm continuu, motiv pentru care suntem în căutarea unor colegi noi.
Mai multe despre noi poți afla accesând site-ul nostru https://freyapos.ro/ sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/freya.horeca/?locale=ro_RO
-
- 8 Mai 2024
Specialist vanzari–Diagnosticare Medicala–Bucuresti&Oltenia
ANTISEL RO SRL
București500 - 500 RON net / lună