ASISTENT DIRECTOR GENERAL
Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate;
Cunoasterea MC Office (in special excel - nivel avansat) - aplicatiilor de birou (calendare electronice);
Limba engleza - avansat;
Foarte bune abliltati de comunicare si organizare;
Atitudine proactiva;
Punctualitate si responsabilitate;
Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;
Foarte bune abilitati de organizare;
Lucru in echipa;
Respectarea termenelor limita;
Atentie deosebita la detalii.
Cunoasterea MC Office (in special excel - nivel avansat) - aplicatiilor de birou (calendare electronice);
Limba engleza - avansat;
Foarte bune abliltati de comunicare si organizare;
Atitudine proactiva;
Punctualitate si responsabilitate;
Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;
Foarte bune abilitati de organizare;
Lucru in echipa;
Respectarea termenelor limita;
Atentie deosebita la detalii.
Descrierea jobului
Gestioneaza calendarul directorului si stabileste intalniri;
Elaboreaza, revizuieste si trimite comunicari in numele directorului companiei, la solicitarea acestuia;
Organizeaza si pregateste intalniri, inclusiv strangerea documentelor si participarea la logistica intalnirilor;
Preia apeluri telefonice, comunica mesaje si informatii directorului;
Gestioneaza adresa de email, sorteaza in functie de importanta corespondenta si raspunde atunci cand este necesar;
Coordoneaza aranjamentele de calatorie;
Furnizeaza rapoarte la cerere;
Functioneaza ca punte intre directori, angajati, clienti si alti parteneri externi;
Gestioneaza fluxul de solicitari adresate catre director in timp util si stabileste solutii impreuna cu directorul;
Furnizeaza/ pregateste informatii pentru intalnirile directorului – e-mailuri, prezentari, rapoarte;
Intocmeste minutele in timpul intalnirilor;
Preia, redirectioneaza apelurile telefonice si distribuie corespondenta;
Organizarea si intretinerea sistemului de evidenta a biroului.
Elaboreaza, revizuieste si trimite comunicari in numele directorului companiei, la solicitarea acestuia;
Organizeaza si pregateste intalniri, inclusiv strangerea documentelor si participarea la logistica intalnirilor;
Preia apeluri telefonice, comunica mesaje si informatii directorului;
Gestioneaza adresa de email, sorteaza in functie de importanta corespondenta si raspunde atunci cand este necesar;
Coordoneaza aranjamentele de calatorie;
Furnizeaza rapoarte la cerere;
Functioneaza ca punte intre directori, angajati, clienti si alti parteneri externi;
Gestioneaza fluxul de solicitari adresate catre director in timp util si stabileste solutii impreuna cu directorul;
Furnizeaza/ pregateste informatii pentru intalnirile directorului – e-mailuri, prezentari, rapoarte;
Intocmeste minutele in timpul intalnirilor;
Preia, redirectioneaza apelurile telefonice si distribuie corespondenta;
Organizarea si intretinerea sistemului de evidenta a biroului.
Descrierea companiei
Înființată în 2009, ADURO a crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.
MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!
Publicat
18 Apr. 2024
Reactualizat
16 Mai 2024
Expiră
18 Mai 2024
Joburi similare