Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Tehnician Sisteme Informatice

SC TINMAR ENERGY SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Nivelul de studii: Superioare tehnice specializare în domeniul IT&C;
  • Minimum 2 ani experiență în instalarea/monitorizarea/administrarea/depanarea retelelor de comunicații electronice și a sistemelor Linux/Windows;
  • Cunoștințe avansate de instalare, configurare și operare a sistemelor Linux/Windows server;
  • Cunoașterea la nivel avansat a principiilor, arhitecturilor și tehnologiilor utilizate în rețele LAN/WAN;
  • Experiență cu tehnologiile VLAN, VPN, PKI, SNMP, SMTP, IMAP, LDAP, RADIUS, PPPoE, DNS, DHCP, WLAN, Apache, IIS,RAID;
  • Cunoașterea unor limbaje scriptice: bash, perl, python;
  • Cunoștințe despre Active Directory (Group Policy, DNS, startup-scripts, Groups Management);
  • Capacitatea de a diferenția probleme cauzate de software, hardware, rețeaua de comunicații;
  • Cunoștințe despre rețea și aplicații standard de diagnostic și cablare structurată (capacitatea de a conecta echipamente la rețea direct sau prin intermediul switch-urilor);
  • Cunostințe despre arhitectura calculatoarelor și a perifericelor și capacitatea de a cauta și instala drivere și firmware necesar acestora;
  • Aptitudini privind măsuri defensive pentru a detecta incidente, a răspunde și a proteja informațiile, sistemele informatice și rețelele împotriva amenințărilor cibernetice;
  • Aptitudini privind metode, instrumente și proceduri, inclusiv elaborarea de planuri de securitate a informațiilor pentru a preveni vulnerabilitățile sistemelor informatice și pentru a menține sau a restabili securitatea sistemelor informatice și a serviciilor de rețea;
  • Cunoștințe administrare platforma Microsoft 365;
  • Lucrul cu medii virtuale (VMware, HyperV);
  • Capacitatea de comunicare.

Descrierea jobului

  • Instalează și configurează stațiile de lucru conform standardelor companiei;
  • Oferă suport tehnic primar pentru echipamente IT periferice (scannere, imprimante, telefoane fixe, etc.);
  • Depanează defecțiuni software și hardware inclusiv prin înlocuirea componentelor defecte;
  • Utilizează aplicații de administrare a infrastructurii și conectare remote pentru a interveni de la distanță;
  • Rezolvă probleme asignate prin aplicațiile interne de Helpdesk;
  • Îndeplinește toate rolurile și responsabilitățile ce îi sunt alocate, ca parte a unui proiect, în concordanță cu fișa postului și/sau cu indicațiile primite de la conducere;
  • Asistă la alte servicii (dacă este solicitat), în concordanță cu specificațiile comunicate;
  • Ține legătura cu furnizorii de consumabile IT și tehnica de calcul pentru cereri de oferte și comenzi de achiziție;
  • Menținerea actualizată a inventarului bunurilor IT din patrimoniul companiei, astfel încât să dispună de o evidență corectă a acestora;
  • Testarea aplicațiilor și/sau funcționalităților nou dezvoltate de departamentul programare, înainte de punerea lor în producție, pentru verificarea respectării specificațiilor solicitate;
  • Răspunde de confidențialitatea datelor privind incidentele tehnice, în conformitate cu prevederile legale, regulamentele DNSC și cu instrucțiunile primite;
  • Asigură funcționarea continuă a aplicațiilor informatice aflate în administrare și monitorizează funcționarea serverelor web sau de aplicație aflate în administrare;
  • Desfășoară activități de testare funcțională a unor aplicații și produse informatice;
  • Participă la sesiunile de pregătire profesională organizate in cadrul companiei , pentru a asigura menținerea și îmbunătățirea cunoștințelor profesionale proprii;
  • Asigură o comunicare adecvată, prin metode de comunicare scrisă, discuții și feedback la nivelul departamentului tehnic precum și între acest departament și alte departamente funcționale din cadrul companiei, constituenți și/sau partenerii instituționali;
  • Răspunde pentru corectitudinea de fond și de formă a tuturor lucrărilor întocmite și/sau semnate;
  • Lucrează atât individual cât și în echipă;
  • Efectuează diagnoza problemelor de software şi hardware ale reţelelor informatice şi înlocuiesc componentele deficitare;
  • Proiectează şi implementează operaţiuni de salvare a datelor stocate în reţele sau operaţiuni de recuperare a acestora;
  • Menţine şi administrează reţele informatice şi medii informatice conexe (hardware, sisteme şi aplicaţii hardware şi toate tipurile de configuraţii);
  • Operează asupra sistemelor de tip server pentru a monitoriza performanţele sistemelor informatice din reţea şi coordonează accesul utilizatorilor în reţea;
  • Monitorizează funcţionarea reţelei pentru a stabili dacă sunt necesare ajustări sau alte tipuri de intervenţii şi a identifica punctele în care vor fi realizate modificările ulterioare.

Descrierea companiei

Suntem cea mai mare companie de energie cu capital privat din România.

Lider în servicii integrate de energie, Tinmar este un antreprenoriat românesc solid și de anvergură, dedicat livrării serviciilor integrate de utilități – electricitate, petrol și gaze naturale – clienților industriali și domestici. Ambiția noastră este de a deveni cea mai bună companie de servicii moderne de utilități din regiune.

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 9 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.