Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Team Leader People & Asset Management (Transport)

Freshful by eMag
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Știi că te potrivești dacă bifezi:
  • Studii superioare finalizate (tehnice sau economice);
  • Cel putin 2 ani experienta in logistica/transport;
  • Bune abilitati dе coordonare, organizare, interactiune cu angajatii;
  • Atitudine proactiva, spontaneitate, flexibilitate, deschis la schimbari;
  • Rezistenta la stres, la activitati ce prespun miscare continua, mobilitate etc;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office;
  • Cunostinte PC (rapoarte excel);
  • Excelente abilitati de comunicare;
  • Orientare catre rezultate si abilitati de prioritizare a responsabilitatilor;
  • Capacitate de planificare, organizare si derulare in paralel a mai multor taskuri.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Coordoneaza activitățile echipei de transport, oferind îndrumare, suport și direcție pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor de livrare și satisfacerea clienților;
  • Monitorizeaza pontajul si productivitatea curierilor;
  • Evalueaza performanța echipei, monitorizand indicatorii cheie de performanță (KPI-uri);
  • Comunică eficient cu membrii echipei și cu alte departamente pentru a asigura alinierea și coordonarea operațiunilor de livrare;
  • Colaboreaza cu departamentele din intern pentru a rezolva problemele operaționale și pentru a îmbunătăți eficiența proceselor;
  • Asigura si monitorizeaza respectarea regulamentelor de siguranta și a procedurilor de livare pentru a mentine un mediu de lucru sigur pentru membrii echipei și pentru a minimiza riscurile activitatii curente;
  • Identifică oportunități de îmbunătățire a proceselor și a performantei echipei, propunând si implementând soluții pentru a optimiza operațiunile de livrare și a crește satisfacția clienților;
  • Anticipeaza nevoile viitoare ale organizatiei si se asigura ca proiectele implementate sunt scalabile;
  • Comunica cu membrii echipei, inclusiv transmiterea de brief-uri, conectarea sarcinilor zilnice la obiective mai mari și ofera context și sprijin;
  • Rezolva problemele escalate care necesită o coordonare cu alte departamente.

LOCATIE: Stefanestii de Jos (asiguram transport de la statia de metrou Pipera);

Te bucuri de beneficii precum:
  • Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
  • Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Tazz, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
  • Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
  • Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Atlas;
  • Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare;Un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central să se potrivească modului de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le-am echipat cu tehnologie de ultimă generație

Descrierea companiei

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.  

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.

De ce să te alături echipei noastre?

Grow Faster.

Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.

Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

Împreună suntem eMAG Teams. Descoperă mai multe despre echipele noastre aici. https://teams.emag.ro/.

• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A pioneer of the Romanian market, eMAG was founded in 2001 in Bucharest and has well established businesses in Bulgaria and Hungary. For almost 20 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money. With a range of products continuously expanding through own offer as well as through its partners in the Marketplace, eMAG is the place where anybody can search and order anything, from anywhere.

Why work with us?

Grow Faster.

We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

Together we make eMAG Teams. Find out here where is your place: https://teams.emag.ro/ (to be inserted under "here" word).

• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days

Publicat 13 Mai 2024 Reactualizat 23 Mai 2024 Expiră 12 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.