Specialist in achizitii
SOMIPRESS ROMANIA SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare in domeniul economic sau tehnic
- Abilitati de negociere si comunicare
- Capacitatea de a lucra in echipa si de a colabora cu departamentele interne
- Cunoastere limba engleza si limba italiana
- Abilitati de planificare si organizare
- Adaptabilitate si flexibilitate
- Perseverenta
- Experienta in domeniul achizitiilor prezinta avantaj
- Abilitati de negociere si comunicare
- Capacitatea de a lucra in echipa si de a colabora cu departamentele interne
- Cunoastere limba engleza si limba italiana
- Abilitati de planificare si organizare
- Adaptabilitate si flexibilitate
- Perseverenta
- Experienta in domeniul achizitiilor prezinta avantaj
Descrierea jobului
Descrierea postului:
Specialistul in achizitii este responsabil pentru gestionarea procesului de achizitie si dezvoltarea Supply Chain.
Responsabilitati:
- Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare
- Identificarea furnizorilor potriviti pentru bunurile si serviciile necesare companiei
- Negocierea cu furnizorii a conditiilor comerciale
- Intocmirea documentelor necesare pentru achizitii (ordine, contracte, facturi etc.)
- Respectarea procedurilor interne si a legislatiei in vigoare in procesul de achizitie
- Identificarea necesarului de aprovizionare in colaborare cu departamentele interne
- Identificarea si implementarea de solutii pentru imbunatatirea procesului de achizitie
- Intocmirea rapoartelor periodice solicitate de conducere
Beneficii:
- Salariu motivant si tichete de masa
- Prima in urma evaluarii performantelor individuale
- Decontare costuri transport
- Asigurare medicala
- Mediu de lucru intr-un domeniu competitiv in care rezultatele sunt premiate
- Conditii de lucru la standarde ridicate
- Formare profesionala continua
Specialistul in achizitii este responsabil pentru gestionarea procesului de achizitie si dezvoltarea Supply Chain.
Responsabilitati:
- Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare
- Identificarea furnizorilor potriviti pentru bunurile si serviciile necesare companiei
- Negocierea cu furnizorii a conditiilor comerciale
- Intocmirea documentelor necesare pentru achizitii (ordine, contracte, facturi etc.)
- Respectarea procedurilor interne si a legislatiei in vigoare in procesul de achizitie
- Identificarea necesarului de aprovizionare in colaborare cu departamentele interne
- Identificarea si implementarea de solutii pentru imbunatatirea procesului de achizitie
- Intocmirea rapoartelor periodice solicitate de conducere
Beneficii:
- Salariu motivant si tichete de masa
- Prima in urma evaluarii performantelor individuale
- Decontare costuri transport
- Asigurare medicala
- Mediu de lucru intr-un domeniu competitiv in care rezultatele sunt premiate
- Conditii de lucru la standarde ridicate
- Formare profesionala continua
Descrierea companiei
Companie multinationala cu experienta de peste 40 de ani in turnarea sub presiune a aluminiului in sectoarele automotive si electrocasnic.
Publicat
8 Mart. 2024
Reactualizat
5 Apr. 2024
Expiră
7 Apr. 2024