SPECIALIST CUSTOMER SERVICE
CONFIDENTIAL - 1 pozițieCandidatul Ideal
- Absolvent studii superioare
- Minim 2 ani experienta in domeniul customer service / logistica / call center / comercial / achizitii
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
- Atenție la detalii, atitudine orientata catre client, capacitate de adaptare la cerintele clientului
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, proactivitate
- Foarte bune cunostinte de utilizare calculator, constituie avantaj experienta utilizare SAP
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu
Descrierea jobului
- Mentine legatura cu reprezentantii de vanzari si clientii, in vederea gestionarii functiilor de pre si post-vanzare
- Opereaza in SAP ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄toate documentele support pentru comenzile primite
- Gestioneaza si solutioneaza solicitarile si plangerile clientilor via email / telefon, in cel mai scurt timp posibil si cu maxima acuratete
- Asigura suport pentru vanzarea si executarea a livrarilor, precum si in procesul de preluare comenzi, intocmire oferte de pret etc
- Furnizeaza oferte de pret ca raspuns la cererile clientilor
- Monitorizeaza termenele de livrare a comenzilor, pentru a asigura predarea la timp, catre client, a produselor
- Asigura suport in procesul de depozitare, transport, executie contracte
- Informeaza clientii / agentii de vanzari, dupa caz, cu privire la data livrarii si statusul comenzii, in avans
- Contacteaza clientii cu privire la eventuale cereri de anulare / reziliere contracte pentru a determina cauzele si a initia posibile masuri corective
Publicat
16 Mai 2024
Reactualizat
16 Mai 2024
Expiră
15 Iun. 2024
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare