SPECIALIST CUSTOMER SERVICE/BACK OFFICE
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani;
- Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj;
- Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office
- Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare;
- Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului;
- Limba engleza la nivel mediu
- Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene;
- Sa fie un bun ascultator
- Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ;
- Sa aiba bune abilitati de comunicare
- Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ;
- Memorie buna;
- Rezistenta la stres ;
- Capacitate de memorare
- Atentie la detalii
Descrierea jobului
Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operațiunile organizației.
Responsabilitati:
1. Interactiuni cu clientii:
- Raspunde la solicitarile clientior, atat telefonic cat si pe e-mail;
- Ofera asistenta prompta clientilor in acord cu conditiile si procedurile companiei: telefonic, pe email sau la sediul companiei (showroom);
- Cauta informatiile necesare in vederea solutionarii situatiilor folosind resursele puse la dispozitie de catre companie;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru;
- Ofera suport tehnic clientilor cu care intra in contact telefonic, pe email sau in showroom-ul societatii;
- Ofera informatiile necesare despre produsele si serviciile companiei: prezentarea /promovare produse din portofoliu ,la solicitarea telefonica a clientilor-acolo unde are nevoie de ajutor in transmiterea informatiilor ,il solicita sefului de department/colegilor,dupa caz
- Identifica problemele semnalate de clienti si le ofera sprijin pentru rezolvarea lor;
- Proceseaza comenzile primite telefonic, pe email sau in programul de gestiune utilizat de catre companie (Senior Software);
- Revine cu informatii catre clienti in cazul in care apar modificari legate de cererile lor;
- Intocmirea in format electronic al facturilor, avizelor de insotire,transfer intre gestiuni ,bonuri miscare stoc, etc in programul de gestiune (Senior Software)
- Cunostinte intocmire documente contabilitate primara ;
- Participa la inventarierea stocurilor ;
- Copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diverse materiale
- Pastreaza si organizeaza documentele si datele intr-un mod ordonat;
- Executa alte sarcini repartizate de catre superiorul ierarhic sau de catre supraordonatii acestuia ;
- Ofera suport altor departamente interne cum ar fi vanzari, marketing sau logistica in ceea ce priveste informatiile si documentele necesare pentru desfasura activitatile lor eficient.
- Solicita ajutorul supervisorului de cate ori rezolvarea unei probleme depaseste competentele sale ;
- Instiinteaza superiorul direct daca apare o problema care ar putea sa afecteze imaginea companiei.
- Poate fi necesar sa pregateasca rapoarte cu privire la activitatile de customer service/back-office si sa furnizeze analize si feedback managementului pentru imbunatatirea proceselor de lucru din cadrul companiei.
- Beneficii:
- Salariu net 3500 ron
- Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi
- Telefon de serviciu
Descrierea companiei
Infiintata in 2009 Gursk Medica este o companie în continuă dezvoltare . Evolutia continua ne-a oferit posibilitatea sa răspundem prompt nevoilor unei piețe mature și profesioniste. De-a lungul timpului pana in prezent prioritatea noastră au fost medicii și afacerea pe care o construiesc. In prezent avem reprezentante in 3 tari : Romania,Bulgaria si Republica Moldova. Alături de noi un partener va gasi : • Acoperire națională si internationala • O echipă back-office compententă care veghează la buna desfășurare a activităților comerciale • Showroom unde pot fi vizualizate și testate toate produsele comercializate • Sala de training unde pot fi aprofundate cunoștințele deja dobândite. Complementar acestor elemente materiale compania ofera: • Consiliere • Înțelegere • Serviabilitate • Promptitudine. Aceste calități ne recomandă ca un partener de nădejde de-a lungul experienței profesionale . Vă mulțumim și vă așteptăm în familia Gursk Medica!