Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST CUSTOMER SERVICE/BACK OFFICE

GURSK MEDICA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani;
  • Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj;
  • Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office
  • Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare;
  • Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului;
  • Limba engleza la nivel mediu
  • Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene;
  • Sa fie un bun ascultator
  • Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ;
  • Sa aiba bune abilitati de comunicare
  • Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ;
  • Memorie buna;
  • Rezistenta la stres ;
  • Capacitate de memorare
  • Atentie la detalii

Descrierea jobului


Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operațiunile organizației.

Responsabilitati:

1. Interactiuni cu clientii:
  • Raspunde la solicitarile clientior, atat telefonic cat si pe e-mail;
  • Ofera asistenta prompta clientilor in acord cu conditiile si procedurile companiei: telefonic, pe email sau la sediul companiei (showroom);
  • Cauta informatiile necesare in vederea solutionarii situatiilor folosind resursele puse la dispozitie de catre companie;
  • Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru;
  • Ofera suport tehnic clientilor cu care intra in contact telefonic, pe email sau in showroom-ul societatii;
  • Ofera informatiile necesare despre produsele si serviciile companiei: prezentarea /promovare produse din portofoliu ,la solicitarea telefonica a clientilor-acolo unde are nevoie de ajutor in transmiterea informatiilor ,il solicita sefului de department/colegilor,dupa caz
  • Identifica problemele semnalate de clienti si le ofera sprijin pentru rezolvarea lor;
2. Procesarea comenzilor
  • Proceseaza comenzile primite telefonic, pe email sau in programul de gestiune utilizat de catre companie (Senior Software);
  • Revine cu informatii catre clienti in cazul in care apar modificari legate de cererile lor;
  • Intocmirea in format electronic al facturilor, avizelor de insotire,transfer intre gestiuni ,bonuri miscare stoc, etc in programul de gestiune (Senior Software)
3. Gestionarea documentelor, a datelor si a stocurilor:
  • Cunostinte intocmire documente contabilitate primara ;
  • Participa la inventarierea stocurilor ;
  • Copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diverse materiale
  • Pastreaza si organizeaza documentele si datele intr-un mod ordonat;
4. Suport intern:
  • Executa alte sarcini repartizate de catre superiorul ierarhic sau de catre supraordonatii acestuia ;
  • Ofera suport altor departamente interne cum ar fi vanzari, marketing sau logistica in ceea ce priveste informatiile si documentele necesare pentru desfasura activitatile lor eficient.
  • Solicita ajutorul supervisorului de cate ori rezolvarea unei probleme depaseste competentele sale ;
  • Instiinteaza superiorul direct daca apare o problema care ar putea sa afecteze imaginea companiei.
5. Raportare:
  • Poate fi necesar sa pregateasca rapoarte cu privire la activitatile de customer service/back-office si sa furnizeze analize si feedback managementului pentru imbunatatirea proceselor de lucru din cadrul companiei.
  • Beneficii:
    • Salariu net 3500 ron
    • Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi
    • Telefon de serviciu

Descrierea companiei

Infiintata in 2009 Gursk Medica este o companie în continuă dezvoltare . Evolutia continua ne-a oferit posibilitatea sa răspundem prompt nevoilor unei piețe mature și profesioniste. De-a lungul timpului pana in prezent prioritatea noastră au fost medicii și afacerea pe care o construiesc. In prezent avem reprezentante in 3 tari : Romania,Bulgaria si Republica Moldova. Alături de noi un partener va gasi : • Acoperire națională si internationala • O echipă back-office compententă care veghează la buna desfășurare a activităților comerciale • Showroom unde pot fi vizualizate și testate toate produsele comercializate • Sala de training unde pot fi aprofundate cunoștințele deja dobândite. Complementar acestor elemente materiale compania ofera: • Consiliere • Înțelegere • Serviabilitate • Promptitudine. Aceste calități ne recomandă ca un partener de nădejde de-a lungul experienței profesionale . Vă mulțumim și vă așteptăm în familia Gursk Medica!

Publicat 8 Apr. 2024 Reactualizat 8 Apr. 2024 Expiră 8 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.