Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Responsabil Gestiune - Depozit Curierat (Chitila, Rudeni)

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Candidatul ideal

Ce ar trebui să ai?

  • Experiență anterioară pe un post similar - minim un an (reprezinta un ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈avantaj);
  • Cunostinte de operare PC (MS Office);
  • Cunostinte de contabilitate primara;
  • Aptitudini generale de invatare, de comunicare, de calcul si de a lucra cu documente;
  • Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;
  • Permis categ. B + auto personal;
  • Disponibilitate pentru deplasari in celelalte locatii.

Descrierea jobului

Ce ar trebui sa faci?

  • Să asiguri gestiunea fizica a stocului de marfa (echipamente de lucru ale angajatilor, paleti/custi metalice, obiecte de inventar);
  • Alocarea si predarea echipamentelor de lucru in prima zi de activitate catre angajatii din HUB (bocanci, veste, chei cuseta/vestiar);
  • Să introduci marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
  • Să asiguri miscarea stocurilor;
  • Să operezi date în Microsoft Excel și în sistemul intern;
  • Să raportezi managerului direct.

Cu ce vine jobul la pachet?

  • Un pachet salarial motivant pe bune;
  • Traininguri de specialitate;
  • Abonament pentru servicii medicale.

Locatii disponibile:

  • DNCB Chitila, Rudeni, Ilfov.

Program de lucru:

  • 09:00-18:00(Luni-Vineri).

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 8 Mai 2024 Reactualizat 7 Iun. 2024 Expiră 7 Iun. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.