Responsabil Back Office Administrativ
STORM MEDIA TECHNOLOGY SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
- studii postuniversitare și/sau masterul reprezintă un avantaj
- experiență relevantă - minim 3 ani
- buna cunoastere a Pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- experiență în sectorul logistic reprezintă un avantaj
- prezinți o bună mobilitate și flexibilitate a provocărilor
- cunoștințe bune de operare PC
- capacitate de asumare a responsabilității și de luare a deciziilor, având capacitatea de analiză și sinteză
- disponibilitate către învățare și adaptare
- lucru independent și autonom, dar și lucru în echipă
- dorința de a învăța și crea lucruri noi
Descrierea jobului
Responsabilități ale postului:
- Gestionează relația cu clienții și asigură un nivel înalt de satisfacție a acestora prin comunicare eficientă și soluționarea promptă a solicitarilor.
- Responsabil pentru recuperarea creanțelor clienților și gestionarea acestora conform politicilor și procedurilor stabilite.
- Procesează comenzile primite de pe site-ul companiei, asigurându-se că sunt completate corect și expediate în timp util.
- Emite AWB-uri pentru comenzile procesate, asigurându-se că informațiile sunt corecte și că expedierea se face conform standardelor stabilite.
- Se ocupă de arhivarea și gestionarea documentelor relevante, asigurându-se că sunt păstrate în mod organizat și accesibil.
- Furnizează suport operațional intern pentru departamentele și colegii din cadrul companiei, asigurându-se că activitățile curente se desfășoară fără probleme.
- Monitorizează și optimizează constant procesele și procedurile legate de gestionarea clienților, recuperarea creanțelor și procesarea comenzilor, pentru a îmbunătăți eficiența și performanța generală a departamentului.
- Colaborează strâns cu echipa de vânzări și alte departamente relevante pentru a asigura o comunicare și coordonare eficientă în ceea ce privește nevoile clienților și procesele operaționale.
- Participă la diverse proiecte și inițiative ale companiei pentru îmbunătățirea serviciilor și eficienței operaționale.
- Respectă și aplică politicile, procedurile și standardele companiei în toate activitățile desfășurate.
Descrierea companiei
MARKET AROMA este o companie internațională cu experiență de peste 6 ani, care operează în prezent în mai multe țări europene, cum ar fi România, Bulgaria, Germania, Belarus etc.
Pe parcursul a 6 ani de activitate în domeniul aromamarketingului, MARKET AROMA a evoluat de la un simplu distribuitor la un reprezentant oficial al producătorilor de top din industria aromelor si parfumurilor.
Astăzi MARKET AROMA reprezinta oficial marii producători de sisteme profesionale de aromatizare, precum și unele laboratoare de parfumerie din Europa.
Pe parcursul a 6 ani de activitate în domeniul aromamarketingului, MARKET AROMA a evoluat de la un simplu distribuitor la un reprezentant oficial al producătorilor de top din industria aromelor si parfumurilor.
Astăzi MARKET AROMA reprezinta oficial marii producători de sisteme profesionale de aromatizare, precum și unele laboratoare de parfumerie din Europa.
Publicat
8 Apr. 2024
Reactualizat
8 Mai 2024
Expiră
8 Mai 2024