Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Receptionist (Front Office)

Lagardere Travel Retail
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

In calitate de Office Assistant, vei fi primul contact cu care vor interactiona angajatii si persoanele din afara companiei. Vei coordona toate activitatile din receptie cu focus pe gestionarea corespondentei fizice, electronice (e-mail) si apelurilor telefonice.
Program full time, L-V 08:00-17:00

Candidatul potrivit pentru echipa noastra este:
  • Persoana responsabila, proactiva si dinamica;
  • Buna capacitate de organizare si prioritizare a responsabilitatilor;
  • Orientare catre rezolvarea situatiilor limita si atentie la detalii;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Atitudine pozitiva si orientare catre oameni;
  • Cunostinte medii de limba engleza;
  • Cunostinte bune de operare PC (pachet Ms Office).

Descrierea jobului

  • Inregistrarea si distribuirea corespondentei oficiale;
  • Preluarea / redirectionarea apelurilor telefonice si a mesajelor electronice (de tip e-mail);
  • Preluarea si organizarea comenzilor de rechizite, carti de vizita si consumabile;
  • Primirea si conducerea vizitatorilor in salile de sedinte;
  • Asigurarea produselor de protocol in salile de sedinte, pe durata desfasurarii sedintelor interne si externe in lipsa Office Maintenance;
  • Organizarea vizitelor interne si externe (la cerere);
  • Mentinerea relatiei cu agentia de travel pentru deplasarile in interes de serviciu ale angajatilor;
  • Mentinerea relatiei cu proprietarul cladirii sediului central, pentru situatii de natura administrativa;
  • Depune toate eforturile pentru rezolvarea situatiilor problematice care apar;
  • Colaborarea cu angajatii si stakeholderii externi si le ofera suport privind sarcinile administrative.

CE OFERIM
  • Un mediu profesionist, dinamic, în continua dezvoltare, cu focus pe rezultate și grija față de oameni.
  • Bonus de performanță în funcție de senioritate și de atingerea obiectivelor.
  • Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni.
  • Tichete cadou de Paște și Crăciun.
  • Primă pentru evenimente deosebite (căsătorie, naștere copil, etc.)
  • Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
  • Primire călduroasă în echipa de CSR, pentru a lăsa o amprenta a faptelor bune în comunitate. Ne place să facem bine în jurul nostru!
  • Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum.

Descrierea companiei

Despre Lagardere Travel Retail

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.800 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019. Lagardère Travel Retail are o abordare unică integrată pentru a depăși așteptările clienților, însoțindu-i pe tot parcursul călătoriei lor, și pentru a oferi valoare adăugată partenerilor din zona de real estate și brand-uri. În România, compania este prezentă de peste 25 de ani în retailul din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 290 de magazine pentru segmentele Urban Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt brand-uri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay,1 Minute, HUB Convenience și So! Coffee.

Publicat 8 Mart. 2024 Reactualizat 5 Apr. 2024 Expiră 7 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.