Receptioner hostel, full-time, Brasov
Centrum House SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunostinte limba engleza
- Cunostinte operare PC
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Persoana energica, responsabila, onesta, motivata, cu spirit de echipa si inițiativă
- Persoane sociabila, orientata catre client
-Disponibilitate de lucru in ture (8.00-16.30 si 13.30-22.00) 5 zile pe saptamana
-Disponibilitate de lucru in week-end (un week-end liber pe luna)
- Cunostinte operare PC
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Persoana energica, responsabila, onesta, motivata, cu spirit de echipa si inițiativă
- Persoane sociabila, orientata catre client
-Disponibilitate de lucru in ture (8.00-16.30 si 13.30-22.00) 5 zile pe saptamana
-Disponibilitate de lucru in week-end (un week-end liber pe luna)
Descrierea jobului
- Să cunoască limba engleză la nivel scris si conversațional, pentru a putea comunica eficient atât cu turiștii străini, cât ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂și cu colegii;
- Să ofere informații despre hostel si atracțiile turistice;
- Să furnizeze clienților informațiile solicitate de catre acestia
- Să supervizeze calendarul rezervărilor;
- Să transmită către departamentele vizate problemele apărute sau reclamațiile oaspeților, pentru a fi rezolvate;
- Să rezolve prompt și discret situațiile particulare sau reclamațiile clienților;
- Să cunoască în fiecare moment starea tuturor camerelor(ocupată, disponibilă, blocată, aflată în curățenie, etc.);
- Să incaseze si sa ofere bon fiscal la check-in;
- Să efectueze închiderea de zi
-Alte responsabilități specifice postului
Beneficii
Posibilitate de dezvoltare personala;
Salariu net 2500 Ron;
Tichete masa in valoare de 35 Ron/zi;
Program in ture.
- Să ofere informații despre hostel si atracțiile turistice;
- Să furnizeze clienților informațiile solicitate de catre acestia
- Să supervizeze calendarul rezervărilor;
- Să transmită către departamentele vizate problemele apărute sau reclamațiile oaspeților, pentru a fi rezolvate;
- Să rezolve prompt și discret situațiile particulare sau reclamațiile clienților;
- Să cunoască în fiecare moment starea tuturor camerelor(ocupată, disponibilă, blocată, aflată în curățenie, etc.);
- Să incaseze si sa ofere bon fiscal la check-in;
- Să efectueze închiderea de zi
-Alte responsabilități specifice postului
Beneficii
Posibilitate de dezvoltare personala;
Salariu net 2500 Ron;
Tichete masa in valoare de 35 Ron/zi;
Program in ture.
Descrierea companiei
Hostel situat in centrul Brasovului
Publicat
17 Mai 2024
Reactualizat
17 Mai 2024
Expiră
16 Iun. 2024
Joburi similare