Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

PLANNER / CONTRACT MANAGER PROIECTARE

Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Absolvent al unei facultati de Constructii sau Politehnica;
• Experienta in planificare - minim 2 ani;
• Microsoft Project - nivel avansat; Microsoft office - in special word, nivel avansat; Auto-Cad;
• Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
• Cunoasterea normativelor tehnice si a legislatiei specifice in vigoare - in domeniul constructiilor;
• Abilitati de planificare, organizare, prezentare;
• Atentie deosebita la detalii;
• Lucru in echipa;
• Respectarea termenelor limita;
• Abilitatea de a avea mai multe sarcini de indeplinit si de a le prioritiza;
• Abilitati excelente de comunicare si conduita profesionala, in special in situatii de presiune ridicata;

Descrierea jobului

• Monitorizarea graficului si a etapele de desfasurare a proiectelor tehnice;
• Colaborarea cu departamentele de licitatii, proiectare si executie ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈in vederea actualizarii graficului proiectului;
• Analizeaza proiectul tehnic, documentatia si tehnologia de executie, estimarea preliminara de timp si informeaza superiorul ierarhic de orice intarziere constatata;
• Gestioneaza contractul si se asigura ca sunt respectate toate termenele stabilite prin contract;
• Intocmeste toate documentele necesare pentru buna desfasurare a contractului ( adrese catre subcontractori, notificari, etc);
• Realizeaza, analizeaza si colecteaza rapoartele detaliate de progres;
• Analizeaza documentatia tehnica si de executie, estimarea preliminara de timp la nivel de proiect si dezvolta standardele de planificare;
• Realizeaza raportari saptamanale/ lunare in concordanta cu cerintele si standardele organizatiei;
• Raporteaza constant Managementului riscurile si statusul proiectelor;
• Ajuta la elaborarea si actualizarea zilnica a unei strategii de actiune si a statusului lucrarilor, atat pe plan intern, cat si pe plan extern – pe termen scurt, mediu si lung;
• Se documenteaza constant in ceea ce priveste imbunatatirea abordarilor in raport cu obligatiile contractuale si actualizeaza planificarea proiectelor in concordanta cu acestea;
• Mentine legatura cu toate partile implicate in proiect, in vederea asigurarii unei bune desfasurari a proiectului;
• Monitorizeaza progresul proiectelor si identifica potentialele probleme sau intarzieri, stabilind ulterior metode eficiente de solutionare a acestora;
• Analizeaza si raporteaza datele referitoare la costuri, materiale si resurse umane implicate in proiect;

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO a crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 14 Mai 2024 Reactualizat 11 Iun. 2024 Expiră 13 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.