Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Ospatar/ Ajutor Ospatar

Winners First S.R.L
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm ospătar/ ajutor ospătar, persoană harnică, energică, sociabilă, cu excelente abilități de comunicare, cu poftă de viață și de muncă, care să ne ajute în activitatea de servire a oaspeților, în restaurantele și în celelalte spații ale hotelului nostru.

Educație și experiență:
  • Studii medii
  • Curs de ospătar – constituie avantaj
  • Ai cunoștințe foarte bune de limba engleză (pentru ospătari) și cunoștințe medii de limba engleză (pentru ajutor ospătar)
  • Experiență relevantă de minim 1 an pentru ospătar
  • Alte cursuri de specialitate F&B – constituie avantaj
  • Experiență de lucru într-un hotel - constituie avantaj
Te rugăm să aplici dacă:
  • Ești pasionat de industria ospitalității și îți dorești să lucrezi într-un hotel de lanț internațional
  • Prietenii tăi spun despre tine că te pricepi să vorbești cu oamenii și ești mereu ,,pe fază’’, intuiești ce au nevoie
  • Îți dorești să devii un specialist în arta servirii, ai început deja să faci pași în direcția aceasta și vrei să continui să înveți și să crești
  • Poți să muncești în ture, de sărbători și în weekend-uri – atunci când este necesar
  • Te poți adapta cu ușurință la programul de muncă în ture; vei muncii 5 zile pe săptămână x 8 h și având 2 zile libere pe săptămână
  • Ești o persoană responsabilă, care își duce sarcinile până la capăt și care se străduie și muncește astfel încât să le facă foarte bine
  • Ai capacitatea de a răspunde și de a gestiona într-o manieră pozitivă și profesională toate situațiile apărute în relația cu oaspeții hotelului
  • Cunoști meseria pe care o faci și îți place să o faci la un nivel de excelență

Descrierea jobului

Ce ar trebui să faci:
  • Să înveți standardele de servire ale Radisson Blu și apoi să le respecți punându-le în practică, îndeplinindu-ți rolul tău din echipa Food & Beverage
  • Să ajuți la pregătirea serviciului de mic dejun, prânz, cină și la pregătirea și servirea evenimentelor din hotel (conferințe, seminarii, nunți și alte evenimente private)
  • Să întâmpini și să servești oaspeții mereu zâmbitor, politicos, amabil și binevoitor încercând mereu să îi faci să se simtă bineveniți
  • Să oferi oaspeților lista cu meniul, detalii referitoare la conținutul acestuia și să faci recomandări atunci când situația o cere
  • Să notezi comanda oaspeților, să o transmiți la bucătărie și la bar pentru ca apoi să servești băuturile și preparatele culinare, imediat ce au fost pregătite, utilizând echipamentele de servire specifice fiecărui tip de preparat
  • Să urmezi instrucțiunile de muncă ale Șefului de restaurant și ale F&B Manager-ului astfel încât prin munca ta să contribui la serviciul de 5 stele pe care ne dorim să îl oferim oaspeților noștri
  • Să încasezi contravaloarea serviciilor oferite
  • Să contribui la efectuarea și menținerea curățeniei la locul de muncă, pe tot parcursul programului, conform normelor igienico-sanitare și a celor de protecție a mediului
Noi iți oferim:
  • salariu atractiv
  • tichete valorice (bonuri de masă)
  • abonament transport în comun
  • abonament servicii medicale la o clinică privată
  • o masă caldă / zi
  • uniformă de lucru
  • cursuri de învățare și specializare
  • prime de sărbători
  • bonusuri în funcție de performanțe
  • team-building-uri, ș.a
  • tarife speciale de cazare la hotelurile din brand-ul RHG
Viziunea noastră:

Să fim și să creștem în a fi ospitalieri, gazde bune ale orașului nostru, fiind profesioniști talentați, motivați de a fi tot mai buni în ceea ce facem, individual și în echipă. Talentele noastre, îmbinate cu o inimă mare, un zâmbet cald și cu dorința de a fi perceptivi și atenți, le punem în slujba celor care ne calcă pragul.

Valorile noastre:
  • Adevăr – consistență, integritate, caracter
  • Respect
  • Grijă, dedicare, empatie
  • Muncă, disciplină, educație continuă, gândire critică
CV-ul se pot trimite la adresa: ana.orza@radissonblu.com sau se poate suna la numarul de telefon 0753432229.

Descrierea companiei

Radisson Blu Hotel Cluj, este primul hotel de 5* cu o franciză internațională din orașul nostru și are 149 de camere de diverse tipuri, de la camere standard și superioare, la apartamente și zone VIP, două restaurante, un bar cosmopolit, o sală ballroom și 5 sali de meeting.

Situat în zona centrală, istorică, lângă stadionul Cluj Arena, Sala polivalentă și la intrarea in Parcul Central, dar totuși la distanță de o plimbare de centrul vechi, locația hotelului este unică și perfectă.

Publicat 22 Apr. 2024 Reactualizat 6 Mai 2024 Expiră 22 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.