MANAGER REGIUNE
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Candidatul Ideal
- Educaţia necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
- Experienţă în domeniul: Minim 5 ani în domeniu. Constituie avantaj experiență în coordonare personal de minim 3 ani;
- Cunoştinte de legislaţie: cu impact in domeniul de activitate;
- Cunoștințe limbi străine: Cunoașterea limbii engleze - nivel conversatie;
- Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT, OUTLOOK).
Altele:
- Abilităţi de coordonare, lucru în echipă, comunicare;
- Capacitate de planificare, control, organizare şi prioritizare a sarcinilor;
- Abilități de lucru în mod structurat și strategic;
- Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;
- Nivel ridicat de cunoaștere a managementului schimbării;
- Abilități de lider și relaționare interpersonală;
- Angajament profesional la nivel ridicat;
- Permis de conducere auto cat. B;
- Mobilitate: deplasări, delegaţii.
*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.
Descrierea jobului
- Asigură managementul departamentului regional pe care îl coordonează și
funcționarea acestuia ca centru de profit; - Asigură dezvoltarea și menținerea portofoliului de clienți;
- Asigură interfața cu autoritățile locale, insitituții descentralizate, etc. și reprezintă
compania în limitele stabilite; - Responsabil pentru:
- atingerea obiectivelor strategice, operaționale, de vânzări și marketing,
- furnizarea informațiilor necesare, precum și recomandări pentru abordări
eficiente și analize strategice;
- elaborarea și monitorizarea planurilor de acțiune;
- implementarea de standarde de productivitate, calitate și de relaționare cu
clienții;
- soluționarea problemelor;
- efectuarea de audituri;
- identificarea trendurilor pieței și propuneri de îmbunătățiri sistemice;
- introducerea și promovarea schimbărilor agreate la nivelul companiei/regiunii; - Participă la elaborarea și ajustarea periodică a liniilor directoare de implementare a
strategiei și asigură suport pentru implementarea acesteia; - Participă la procesul de planificare strategică în strânsă colaborare cu diviziile și
departamentele companiei; - Contribuie activ la elaborarea de planuri anuale prin previzionarea veniturilor,
propunând volume de vânzări, atât pentru produsele/serviciile existente, cât și
pentru cele noi, furnizează informații despre tendințe și rezultate, piața existentă,
cerere și ofertă, competitori și oportunități de afaceri; - Contribuie activ la dezvoltarea echipelor din subordine, în concordanță cu strategia
companiei, inclusiv în cazul extinderii pe piețe noi; - Se asigură că sunt respectate în totalitate, de către personalul din subordine,
cerințele prevăzute în Brand Book Book-ul companiei, precum și toate celelalte standarde
de calitate și imagine ale companiei; - Furnizează informații relevante, prin colectare, analiză și sumarizarea tendințelor din
regiunea respectivă; - Avizează achizițiile pentru departamentul regional coordonat (materiale, reparații,
etc.), necesarul trimis de o persoană din subordinea lui; - Răspunde pentru inventarierea periodică (anuală);
- Este garantul respectării tuturor obligațiilor legale (autorizații, verificări periodice
aparate de masură și control, etc); - Răspunde de asigurarea de servicii tehnice eficiente, de calitate și în termenele
planificate în teritoriu prin:
- Realizarea de îmbunătățiri permanente a eficienței în toate problemele legate de
activitățile curente, proiecte, protecția muncii și mediu;
- Se asigură că activitatea de relaționare cu clienții este în conformitate cu politica
companiei și se desfășoară la cele mai înalte standarde;
- Minimalizarea pierderilor de clienți, precum și asigurarea satisfacției clienților în
privința specificațiilor tehnice și a caliății serviciilor oferite; - Raportează superiorului direct stadiul îndeplinirii activităților din regiune, cu
frecvența comunicată și de câte ori sunt solicitate, emite rapoarte pentru
management; - Responsabil de bugetul pe departamentul regional;
- Întocmește și bugetează necesarul de mijloace fixe pentru activitățile previzionate
din anul următor; - Analizează, periodic, indicatorii proprii departamentului, propune și urmărește
implementarea bunelor practici și a acțiunilor corective.
Ce îţi oferim noi
- Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.
E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.
Descrierea companiei
E.ON Asist Complet S.A. este o companie a grupului E.ON ROMANIA. Principalul obiect de activitate al companiei este de a oferi cele mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, montaj centrale termice si sisteme de aer conditionat.