Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Jr. Real Estate Engineer

ALPHA BANK ROMANIA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Studii superioare; Profil tehnic
• Microsoft Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
• Bune cunostinte de limba engleza.
• Capacitate de organizare, lucru in echipa, atentie la detalii, rigurozitate.

Descrierea jobului

Cerintele postului:

Responsabil cu gestionarea si organizarea informatiilor privind cladirile Bancii – proprietate sau inchiriate, administrare portofoliu de contracte;
Verificarea si decontarea facturilor de chirie, gestionarea relatiilor cu proprietarii de spatii.

• Strangerea de informatii din piata privind nivelul chiriilor practicate la inchiriere pe zona vizata (de exemplu: studii si rapoarte de piata, oferte din piata de la terti, analize specializate) si prezentari ale zonelor de interes pe orasele/zonelor vizate de organizarea retelei;
• Actualizarea pemanenta a bazei de date privind evolutia preturilor si a indicatorilor pe piata imobiliar;
• Asigura intocmirea si actualizarea permanenta a dosarelor locatiilor bancii in conformitate cu procedurile Grupului;
• Asigura intocmirea si actualizarea permanenta a bazelor de date cu informatiile privind locatiile Bancii;
• Participa la negocierile contractelor de inchiriere sau, dupa caz, de achizitie locatii;
• Asigura intocmirea documentatiei de prezentare a spatiilor si a conditiilor negociate in vederea supunerii acesteia aprobarii in conformitate cu procedurile in vigoare;
• Asigura verificarea documentelor pentru plata chiriilor;
• Participa la intocmirea rapoartelor corespunzatoare domeniului de activitate;
• Preia ca prim contact relatia cu proprietarii spatiilor inchiriate de banca, pentru clarificarea si clasificarea eventualelor probleme ce pot aparea in relatia cu acestia, urmand sa informeze in timp util superiorii din directie;
• Asigura relatia cu toate subsidiarele bancii implicate in activitatea de imobiliare;
• Demararea discutiilor si a negocierilor / renegocierilor cu detinatorii de spatii in conformitate cu strategiile de moment;
• Gestionarea primara a relatiei cu agentiile imobiliare specializate pe identificarea, prelucrarea si prezentarea ofertelor pe zona de spatii comerciale;
• Poate reprezenta banca in procesele de preluare spatii inchiriate, in conformitate cu clauzele contractuale.

Ce primesti:

Flexibilitate:

Incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00;
Mod de lucru hibrid. Minim 2-3 zile pe saptamana on-site.

Echilibru viață personală/viața profesională:
pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta; birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

Avantaje financiare:
13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
sustinere financiară pentru evenimente speciale;
costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
tichete de masă.

Training și dezvoltare:
program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi; plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
acces la nenumărate sesiuni de training online;
abonament la Bookster, un prieten apropiat;
o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.

Toate CV-urile sunt pastrate in conditii de confidentialitate. Doar candidatii ale caror aplicatii sunt selectate vor fi contactati pentru interviu. Ne-am bucura sa te numeri printre ei.

Succes!

Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania.

Descrierea companiei

Alpha Bank este unul dintre cele mai mari grupuri financiar-bancare din Grecia, cu o prezenta internationala si mai mult de 14,000 angajati in Grecia si peste hotare. Avand o retea ce depaseste 1,000 unitati in Grecia si una dintre cele mai mari rate de adecvare a capitalului din Europa, Alpha Bank Group ofera o gama larga de servicii financiare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, incluzand carduri de credit, managementul activelor, produse si servicii de investment banking, asigurari, brokeraj, leasing si factoring. De la infiintarea sa in anul 1879, Alpha Bank sustine clientii din ariile retail si business, contribuind astfel la economia tarii.

Alpha Bank Romania, ca membru al Alpha Bank Group, este o institutie financiara situata in topul primelor zece banci din tara, cu o prezenta nationala de mai mult de 25 de ani. Banca ofera o gama variata de servicii si produse inovatoare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, concomitent cu furnizarea know-how-ului si experientei necesare implementarii planurilor pentru clientii sai.

Publicat 25 Apr. 2024 Reactualizat 8 Mai 2024 Expiră 25 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.