Inspector ssm
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii superioare, profil tehnic;
- cunostinte utilizare pachet MS-Office (Word, Excel);
- min. 2 ani vechime in post similar, in domeniul ssm;
- stapanirea solida a legislatiei ssm;
- curs ssm 80 de ore;
- curs postuniversitar evaluator de risc ssm - reprezinta un avantaj;
- detine carnet cat. B.
Descrierea jobului
Postul este in Bacau si se raporteaza Directorului Departamentului ssm-psi:
-organizеаză și verifică instruirea lucrătorilor clientilor companiei;
-actualizeaza bazele de date cu salariati si documentatii ai clientilor companiei;
-identifica și evaluează riscurile de securitate și sănătate în muncă la locul de muncă, si/sau pentru fiecare client / punct de lucru / santier nou și urmărește respectarea măsurilor ce se impun pentru prevenirea accidentelor de muncă și îmbolnăvirilor profesionale;
-încheie note de control periodic referitoare la verificările în teren din punct de vedere al conformării la cerințele SSM a locurilor de munca si a activității lucrătorilor;
-elaborează și actualizeaza evidența efectuării controalelor medicale periodice
-se asigură că sunt create condiții pentru efectuarea instruirilor SSM și că toate fazele instruirii se desfășoară conform Programului de instruire și testare și sunt respectate tematicile de instruire aprobate;
-asigură suport responsabililor cu instruirea personalului asigurându-se că aceștia au la dispoziție legislația, procedurile și instrucțiunile proprii necesare procesului de instruire
-depune documentele legale necesare în relația cu Inspectoratul Teritorial de Muncă, Casa de Pensii, Direcția de Sănătate Publică, etc.;
-menține relația cu furnizorii de servicii de medicina muncii;
-tine evidenta si coordoneaza efectuarea controlului medical periodic de catre personalul clientilor;
-asigură, promovează și monitorizează raportarea incidentelor SSM și demarează acțiunile prevăzute în legislație, după caz;
-elaborează proceduri și instrucțiuni proprii de SSM;
-organizează, realizează și monitorizează alte activități necesare/specifice asigurării securității și sănătății lucrătorilor la locul de muncă în conformitate cu cerințele legale în vigoare aplicabile;
-participă la inspecțiile/controalele autorităților abilitate în domeniul SSM, facilitând controlul activității și prezintă documentele și informațiile solicitate;
-urmărește realizarea măsurilor impuse de autoritățile de control și realizează raportările și comunicările necesare;
- efectueaza cercetarea accidentelor de munca si obtine avizarea PV de cercetare si FIAM;
Se ofera: mediu de lucru profesionist, salariu si bonusuri atractive, bonuri de masa, prime de Craciun, Pasti, etc.
Pentru preselectie, va rugam sa ne oferiti informatii preliminare pe urmatorul link.
https://forms.gle/NS6Jduu5iVKWgG3YA
Descrierea companiei
Când am realizat primul pas, în 2004, nici nu ne imaginam cum va arăta anul 2024. Acum stim! Și pentru că ne-am deschis aripi, vrem să ne dezvoltăm.
TQM Group este serviciu extern abilitat ssm-psi, oferind si alte servicii clientilor: resurse umane, formare profesionala, gestiunea deseurilor. Face parte din grupul cu acelasi nume, cu o expertiza de peste 20 ani in domeniu si avand peste 4000 de clienti din toate zonele tarii.