Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Digital Content Specialist

FARMEC SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinţe:
  • Studii superioare în marketing sau comunicare;
  • Experiență de minim 2 ani în marketing online;
  • Limba engleză – nivel mediu/avansat.

Ce ne-ar plăcea să cunoști:
  • Principii, strategii şi metode de realizare a campaniilor de marketing online;
  • Content Marketing, Social Media, Copywriting, Video Editing;
  • Analiză conținut și campanii în Google Analytics, Google Adwords, Facebook, Tik Tok;
  • PR şi publicitate, psihologia reclamei, comunicare online.

Ce competențe am dori să deții:
  • Foarte bune abilități de comunicare în mediul business;
  • Abilități excelente de exprimare atât verbal, cât și în scris și de a compune texte de sinteză sau de analiză, creative și ușor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleză;
  • Capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi, pe baza acestora, în scopul dezvoltării;
  • Capacitate de planificare, organizare, monitorizare a resurselor, analiza rezultatelor, în vederea atingerii obiectivelor setate;
  • Flexibilitate în gândire, capacitate de adaptare la situaţii noi (sarcini, metode de lucru, relaţii interpersonale);
  • Proactivitate şi iniţiativă.

Descrierea jobului

Locaţia: Departament Marketing-Sediul central Farmec, Cluj-Napoca

În calitate de coleg/ă, obiectivul tău va fi acela de a promova brandurile ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄companiei, prin dezvoltarea de conținut și gestionarea campanilor de online reach marketing.

Responsabilitățile tale:
  • Crearea de content foto/video pentru mediul online (platforme social media, landing pages, newsletter) și gestionarea relației cu agentiile partenere;
  • Promovarea brandurilor companiei prin dezvoltarea platformei de comunicare online şi gestionarea conturilor de social media (Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn, TIK-TOK etc.);
  • Redactarea textelor pentru: social media, newslettere;
  • Conceperea, dezvoltarea şi implementarea campaniilor de online marketing reach, în scopul creşterii imaginii brandurilor companiei
  • Gestionarea online a campaniilor de branding a magazinelor Farmec și Gerovital (Google Ads, Facebook Ads, TIK TOK Ads);
  • Analiza şi monitorizarea eficienţei campaniilor online gestionate - întocmirea rapoartelor de evalure;
  • Negocierea și încheierea de contracte de colaborare cu terții, aferente desfășurării în condiții optime a acțiunilor de promovare la nivel de produs/brand;
  • Coordonarea proiectelor speciale online, cu platforme terțe, agenții de creație și influenceri;

Ce îți putem oferi:
  • Salariul constituit din partea fixă și partea variabilă (conform gradului de îndeplinire al obiectivelor lunare), tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.);
  • Oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune.
  • Mediu de lucru profesionist

Descrierea companiei

“Sa fii vesnic tanar nu inseamna sa ai 20 de ani, inseamna sa fii optimist, sa te simti bine, sa ai un ideal in viata pentru care sa lupti si pe care sa ii cuceresti.” - Prof Dr Ana Aslan. FARMEC, prima si cea mai importanta companie romaneasca de produse cosmetice, si-a inceput povestea de succes o data cu nasterea laboratoarelor Molnar Moser, la Budapesta. Grija pentru frumos si respectul fata de traditie, sanatate si mediu inconjurator, completate de cercetare continua, originalitate si atentie fata de cerintele si nevoile clientilor, au facut din FARMEC un producator apreciat de-a lungul timpului.

Cu peste 120 de ani de experienta, activitatea FARMEC are astazi o larga recunoastere, atat in Romania, cat si la nivel global, produsele sale fiind exportate in tari din Europa, Asia si America de Nord. In prezent, portofoliul compaiei insumeaza cateva sute de produse, printre cele mai cunoscte game fiind: Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Athos si Obsesie.

FARMEC dezvolta produse originale si de calitate recunoscute la nivel international, principiile active pe care le foloseste provenind in mare parte din natura: fructe hranitoare si bogate in vitamine, plante medicinale autohtone, argila din munti, la care se adauga ingrediente de ultima ora, testate de specialistii companiei si combinate in asa fel incat clientii sa primeasca ce e mai bun pentru frumusetea si sanatatea lor.

Traditia si prestigiul FARMEC sunt rezultatele eforturilor tuturor oamenilor ce lucreaza in companie, o echipa pasionata de ceea ce face si motivata, ce reuseste sa imbine cerintele inovative si cele de calitate la cele mai inalte standarde. Echipa FARMEC este ca o mare familie ce asigura continuitate in afacere si isi doresc atragerea de noi colegi valorosi, la fel de implicati si pasionati de ceea ce vor face.

Alatura-te echipei FARMEC, pentru a ne sustine in a continua sa transmitem generatiilor viitoare increderea in fortele proprii, in posibilitatile de crestere si spiritul antreprenorial romanesc. Te invitam sa ne vizitezi pe: www.farmec.ro https://www.instagram.com/farmec/ https://www.youtube.com/watch?v=gZx5z3NXwzc&feature=youtu.be https://twitter.com/farmec

Publicat 19 Apr. 2024 Reactualizat 17 Mai 2024 Expiră 19 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.