Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Service Specialist Nespresso B2B full time

NESTLE ROMANIA S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.

Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist B2B dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.

În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.

Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.

Descrierea jobului

O zi obişnuită ar decurge astfel:
  • Începi ziua cu aroma Nespresso preferată;
  • Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso;
  • Înregistrezi noi clienți, creezi contul acestora, prezinți serviciile Clubului și îi asiști în timpul primei lor achiziții;
  • Preiei și verifici comenzile, maximizând vânzarea tuturor produselor Nespresso;
  • Gestionezi în mod activ baza de date și actualizezi înregistrările clienților zilnic;
  • Clarifici întrebările despre aparate, identifici și rezolvi problemele aparatelor conform procedurilor Nespresso;
  • Procesezi și răspunzi cererilor de informații sau plângerilor, oferind soluția cea mai potrivită;
  • Efectuezi apeluri pe baza unor obiective specifice;
  • Răspunzi întrebărilor primite pe Facebook sau pe site-ul Nespresso.


Dacă ești un iubitor de cafea premium, pasionat de ceea ce faci, pui mereu clientul pe primul loc și te simți confortabil să lucrezi cu un brand renumit, atunci ai toate atributele necesare pentru a avea succes. În plus, trebuie să fii empatic, proactiv, atent la detalii și să ai capacitatea de a te adapta rapid la schimbări.

Cum poţi avea succes?


Cunoștințe și abilități profesionale:
  • 1-2 ani de experiență profesională în domeniul Customer Care/Hotelier;
  • Proactivitatea și dorința de învățare;
  • Orientat către client;
  • Gramatică impecabilă atât în limba engleză, cât și în limba română;
  • Bună cunoaștere a pachetului MS Office;
  • Atenție deosebită acordată detaliilor.

Ce oferim:
  • O cultura care promoveaza incluziunea, diversitatea si inovarea;
  • Mediu de lucru international;
  • Work from Home - Abordare hibrida si flexibila;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonuri de masa;
  • Bonus anual de performanta;
  • Bonus de Craciun si de Paste;
  • Abonament medical pentru angajatii nostri si sotul/sotia si copiii acestora;
  • Birou modern;
  • Cafea si fructe;
  • Abonament Bookster;
  • Espressor Nespresso şi capsule de cafea lunar;
  • Programul Pets@work.

Cu o prezență în 58 de țări, punctele de vedere și experiențele diferite sunt binevenite în fiecare dintre locațiile noastre. Dar dincolo de asta, un lucru pe care îl vei găsi aici care este cu adevărat universal este sprijinul. De la sănătate și bunăstare financiară până la educație și dezvoltare în carieră, beneficiile noastre sunt concepute pentru a vă sprijini întreaga viață, nu doar munca. La urma urmei, scopul nostru este să inspirăm un mod de viață plin de bun gust și semnificativ - pentru clienții noștri și oamenii noștri.

La Nespresso, dorim sa contribuim la conturarea unei lumi mai bune si mai sanatoase, sa inspiram oamenii sa traiasca o viata mai sanatoasa si sa avem impact la o scara si un ritm care sa faca diferenta. Facem acest lucru prin promovarea unui mediu divers, prietenos, colaborativ si de sustinere, care creeaza un mediu pozitiv, imbratiseaza inovarea si sustine oamenii si echipele sa castige. Ne propunem sa angajam oameni prietenosi, respectuosi, inspirati, carora le pasa de vietile oamenilor pe care ii atingem in fiecare zi. Fii o forta a binelui. Alaturate echipei Nestlé si viziteaza-ne pe www.nestle.com.

Descrierea companiei

“Good food, Good life”

Nestle ofera locuri de munca atractive pentru o cariera de succes cu impact la nivel national, si influenta la nivel global. Vino alaturi de noi in marea echipa Nestle!

În cadrul Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și de băuturi din lume, suntem conduși de un scop simplu și bine definit: ne dorim să îmbunătățim calitatea vieții și să contribuim la un viitor mai sănătos. De aceea, valorile noastre au la bază respectul: pentru noi înșine, pentru ceilalți, pentru diversitate, și nu în ultimul rând, pentru viitor.

Cu ambiție și dorința de a-ți depăși limitele, vei avea acces la o multitudine de oportunități, însă adevărata realizare provine din șansele pe care le creezi tu însuți - prin ideile, pasiunea și competențele de care vei da dovadă. Nestlé susține dezvoltarea fiecărui angajat, punând accentul pe responsabilitatea și autonomia individuală, asigurând un mediu favorabil aspirațiilor și ambițiilor pe termen lung: un ritm de muncă accelerat, o cultură bazată pe munca în echipă și o deosebită importanță acordată echilibrului dintre viața personală și cea profesională.

În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de alimente şi băuturi, portofoliul cuprinzând o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor:

Băuturi (Nescafé, Nesquik); Dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties); Produse culinare (Maggi); Hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition); Batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.); Hrană pentru animale (Purina); Divizia de lux – Nespresso; Nestlé Professional - divizia de soluții „out of home”.

La Nestlé vei întâlni oameni extraordinari în fiecare etapă a carierei tale și vei avea șansa de a evolua, învățând secretele celor mai iscusite minți din întreaga organizație. Mediul nostru organizațional global, asigură un spectru foarte vast de experiențe și perspective, într-o gamă largă de profesii.

În plus, experiența ta poate acoperi mai multe brand-uri, diverse categorii de business sau chiar multiple țări datorită faptului că Nestlé nu este reprezentat doar de produsele și serviciile pe care le oferă, ci și de oamenii care asigură succesul acestora.

Înainte de a aplica pentru această poziție vă invităm să accesați pagina de internet a Nestlé România, secțiunea Cariere, pentru a afla mai multe detalii despre mediul de lucru din cadrul companiei, și pentru a vă informa cu privire la modul în care Nestlé prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal.

Ținând cont de numărul mare de aplicații, te rugăm să ai în vedere faptul că numai candidații selectați vor fi contactați.

Publicat 20 Mart. 2024 Reactualizat 11 Apr. 2024 Expiră 19 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.