Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Service for Social Media

Orange Romania
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Obiectivul postului:

Gestioneaza solicitarile si reclamatiile clientilor Orange primite prin intermediul mediilor de socializare monitorizate si asigura rezolvarea lor intr-un timp optim, utilizand o abordare orientata catre client;
Informeaza superiorul direct cu privire la incidentele cu impact major la client.

Responsabilitati:
  • Monitorizeaza continuu conversatiile online, in mediile de socializare vizate (Facebook, Softpedia, Twitter, TPU, etc).
  • Se aliniaza cu regulile de comunicare Orange; raspunde la postarile si comentariile clientilor, pentru a aduce plus de valoare in ceea ce priveste interactiunea cu Orange.
  • Identifica / escaladeaza / urmareste / rezolva cerintele clientilor, in baza aplicatiilor specifice (CRM, aplicatie moderare Social Media, Knowledge Base, etc.) si a canalelor de comunicare disponibile (email, apel, aplicatii specifice de tip ticketing, etc.)
  • Efectueaza modificari in profilul CRM al clientilor.
  • Identifica posibilele situatii perturbative si propune solutii de rezolvare.
  • In cazul unei situatii de criza, identificata in mediile de socializare monitorizate, asigura suport superiorului direct in vederea implementarii procedurii de criza.
  • Ofera suport pentru testarea si implementarea aplicatiei de moderare in Social Media.
  • Urmareste si semnaleaza situatiile exceptionale, identificate cu ajutorul solutiilor de monitorizare existente la momentul respectiv.
  • Ofera suport pentru dezvoltarea consultantilor New Entry din Social Media.


Descrierea jobului



Educatie si Experienta:
  • Studii liceale finalizate/studii universitare in curs de desfasurare
  • MS Office avansat
Competente Specifice: ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄
  • Constinciozitate
  • Initiativa si pro-activitate
  • Customer focus
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa
  • Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
  • Orientare spre rezultat
  • Munca de echipa

Descrierea companiei

Orange este Liderul pieței de Telecomunicații Mobile din România. La nivel mondial, Orange Group este un furnizor important de servicii IT și telecomunicații pentru companii multinaționale din 220 de țări și teritorii.

Orange România este o companie certificată #TopEmployer, fiind recunoscută pentru condițiile excelente pe care le oferă angajaților.

La Orange, plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem, în același mod în care responsabilitatea noastră socială și de mediu este esențială pentru strategia noastră. Deoarece echipele noastre sunt cel mai mare atu al nostru și pentru că operăm într-un sector în continuă evoluție, ne asigurăm că experiența angajaților noștri este una cât mai cuprinzătoare și mai plăcută, aliniată cu experiența pe care o oferim clienților noștri.

Bazându-ne pe strategia noastră corporativă și pe angajamentele noastre, suntem astăzi unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații și servicii digitale.

Brandul Orange a fost creat pentru a simplifica comunicarea umană, aducând astfel valoare comunităților în care activează.

Suntem o companie digitală care construiește viitorul conexiunii umane - Orange este ceea ce suntem și ceea ce facem, în fiecare zi.

Dacă vrei să contribui la experiența Orange, să fii parte dintr-o echipă sclipitoare și să beneficiezi de avantajele unui Angajator de Top, urmărește oportunitățile de carieră și înregistrează-te cu propriul tău cont pe orange.ro/jobs. Chiar dacă job-ul pe care îl cauti nu e deschis în prezent, având un cont activ la Orange, vei putea fi informat la timp despre noile oportunități.

Ți-ar placea să știi mai multe despre viața la Orange?

Te așteptăm pe orange.ro/jobs/life-at-orange!

Publicat 13 Mai 2024 Reactualizat 10 Iun. 2024 Expiră 12 Iun. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.