Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Minim 3 ani de experiență în domeniul securității, fie în sectorul public sau privat și cel puțin 2 ani la nivel de management.
- Trebuie să aibă cunoștințe aprofundate despre procedurile de securitate pentru managementul călătoriei securitate rezidențială, facilități, IT, CCTV și securitate perimetrală.
- Ințelegere completă a măsurilor de securitate preventivă, a securității de bază și a Planificării managementului securității.
- Ințelegerea completă a legilor și reglementărilor locale de siguranță
- Ințelegerea standardelor internaționale de practici de lucru sigure pentru industrie.
- Cunoștințe extinse în procedurile de investigație și scrierea de rapoarte
- Abilități excelente de organizare, inclusiv activități de planificare, conducere și monitorizare
- Abilități bune de rezolvarea problemelor, abilitatea de a defini problema, de a examina soluții și de a selecta cea mai bună soluție
- Capacitatea de a rămâne calm, capabil să-i direcționeze pe ceilalți, în momente de urgență
- Certificare în primul ajutor și RCP
- Alinierea la valorile noastre
Descrierea jobului
- Responsabil de implementarea, menținerea și optimizarea programului de management al riscului de securitate.
- Responsabil pentru securitatea angajaților terminalului, a activelor și a operațiunilor prin cunoștințe solide ale Metodologiei de management al riscului de securitate și expertiză în implementarea Securității fizice, Securității lanțului de aprovizionare (inclusiv prevenirea pierderilor) și a obligației de îngrijire a angajatului.
- Responsabil pentru răspunsul, raportarea și investigarea incidentelor de securitate care implică angajații terminalului, activele (inclusiv facilități și marfă) și operațiuni.
- Gestionează activitățile de supraveghere de zi cu zi pentru tot personalul de securitate intern și externalizat.
- Efectuați instruirea personalului legat de securitate și mențineți înregistrările asociate. Beneficii
- Tichete de masă;
- Mediu de lucru interactiv - echipă tânără şi dinamică;
- Acces la cursurile şi sesiunile de training DB Schenker – în functie de aplicabilitatea în activităţile zilnice;
- Abonament Bookster;
- Pachet - discount la furnizorii DB Schenker;
- Bonusuri performanţă – în funcţie de politicile companiei;
- Evenimente dedicate angajaţilor.
Descrierea companiei
Descrierea companiei
Despre DB Schenker
DB Schenker este furnizorul global de servicii logistice, cu peste 72,000 de angajaţi în 2,000 de locaţii. Cu 4 sucursale, peste 60 de puncte de lucru în toate regiunile ţării şi peste 1,100 de angajaţi în România, compania noastră este lider de piată în industia de transport și logistică.
Echipa DB Schenker
Succesul nostru este datorat unei echipe bine pregătite de specialiști, motivați să își depășească limitele și să livreze cele mai bune soluții partenerilor noștri. De aceea, suntem determinați să le oferim un mediu de lucru excelent și un pachet de beneficii diversificat – care cuprinde training-uri, oportunități de dezvoltare profesională, abonament la sală, abonament Bookster și alte beneficii motivante.
Alătură-te echipei DB Schenker și vei face parte dintr-o rețea logistică globală care conectează cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți va permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural și te va încuraja să îți aduci contribuția la succesul echipei și să faci o diferență.