![DEDEMAN](https://content.ejobs.ro/img/logos/2/29986.png)
Coordonator administrativ depozit online
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Coordonator administrativ depozit online - Depozit online Bacau.
Sunt necesare studii tehnice superioare sau ︁︀︂︃︃︇︉︆︄studii tehnice medii cu minim 2 ani experienta in domenii reglementate de ISCIR.
Ai nevoie de atentie distributiva, bune abilitati de organizare, comunicare si capacitate de analiza.
Experienta in coordonarea unei echipe si in utilizarea echipamentelor de supraveghere video te vor ajuta in activitate.
Ne dorim sa fii orientat spre dezvoltare, responsabil, harnic si onest.
Iti vor fi utile cunostintele de operare MS Office (Excel, Word).
Ai un avantaj daca ai absolvit unul dintre cursurile: atestat agent de paza, operator RSVTI, cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/managementul deseurilor.
Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
- instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor.
- oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
- recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.
Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:
- realizezi activitati de autorizare, supraveghere, verificare tehnica a utilajelor de ridicare si a celorlalte echipamente din domeniul ISCIR
- te asiguri de corecta aplicare a documentatiilor specifice privind securitatea si sanatatea in munca (SSM), situatiile de urgenta (SU) si protectia civila (PC)
- monitorizezi si sa realizezi demersurile in sensul aplicarii normelor specifice si a legislatiei in vigoare privind protectia mediului
- monitorizezi si sa administrezi instalatiile energetice existente si sa te preocupi de intretinerea si documentatia sistemelor si instalatiilor care asigura functionalitatea cladirii
- te ocupi de instruirea personalului conform legislatiei din ariile de activitate
- colaborezi cu organele avizate si sa participi la controalele acestora
- coordonezi activitatea colegilor din subordine, realizand pregatirea si evaluarea acestora.
- supraveghezi functionarea corecta a sistemelor de incendiu/ efractie/ control acces/ supraveghere video
- verifici realizarea receptiilor, pregatirea, ambalarea si livrarea marfurilor, din punct de vedere cantitativ si calitativ, atat fizic cat si cu ajutorul sistemului video
- te implici in buna gestionare a patrimoniului punctului de lucru.
Doar persoanele selectate in urma analizarii aplicatiilor vor fi contactate si invitate sa participe la testare/interviu.