Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil

KADRA TECH S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm noi profesioniști care să se alăture echipei KADRA!

La KADRA credem că oamenii au dreptul de a se mișca liber, confortabil și în siguranță, iar prin soluțiile noastre integrate de automatizare și management al accesului contribuim la construirea unei lumi care înțelege și respectă acest adevăr fundamental.

Prin urmare, ne căutăm colegi care să se alăture echipelor noastre și să le susțină procesele de extindere și să ne împărtășească viziunea despre lume.

Daca ai o atitudine constructiva orientata spre rezultate cu un caracter persuasiv, optimist, esti un economist - contabil pasionat, deschis spre nou și care dorește să își dezvolte cunoștințele constant sa le puna în valoare în cadrul unui colectiv care crede în ce face, esti persoana pe care o cautam!

Suntem în căutarea unui contabil, care se va alatura echipei noastre financiare.

Profil personal:
  • Abilitati numerice, capacitate de analiza si de sinteza;
  • Capacitatea de a rezolva problemele;
  • Bun organizator, o persoana caracterizata de integritate, corectitudine si spirit accentuat de raspundere;
  • Abilitati bune de relationare, lucru in echipă;
  • Persoana proactivă, capabilă să facă fată simultan unor sarcini multiple, cu un grad ridicat de varietate si complexitate, precum si la lucrul in conditii de deadline-uri stricte;
  • Rigurozitate, rapiditate si acuratete in executie, atentie la detalii.
  • Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și flexibil;
  • Implicare și spirit de inițiativă.
Ce am dori să găsim la tine în CV:
  • Studii superioare în domeniul financiar – contabil finalizate;
  • Experiență într-o poziție similară: minim 3 ani;
  • Cunoștințe bune de operare PC: Microsoft Office
  • Competențe în ultilizare ERP, constituie avantaj cunostinte de navigare in Microsoft Dynamics 365 - Business Central;
  • Cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale;
  • Reprezinta avantaj experienta sau expunerea anterioare intr-o companie de domeniul constructie si/sau productie, companii cu complexitate in activitatea financiar-contabila;

Descrierea jobului

Responsabilitățile specifice vor include:
  • Înregistrarea documentelor justificative (facturi furnizori) cu respectarea reglementarilor contabile și fiscale în vigoare, precum și ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄alocarea corectă a acestora pe centre de cost;( facturi cheltuieli, receptii marfa)
  • Înregistrarea deconturilor;
  • Emiterea facturilor specific de vânzare către clienți;
  • Înregistrarea instrumentelor de plată și urmărirea lor până la încasare/ plată;
  • Gestionarea creanțelor: urmărire încasare în termen, transmitere notificări de plată;
  • Contribuie la verificarea lunară a înregistrărilor contabile, asigurându-se de corecta componentă a soldurilor din balanță;
  • Participă la verificarea jurnalelor de cumpărări și vânzări;
  • Contribuie la inventarierea generală a patrimoniului; participă la realizarea inventarelor și la valorificarea acestora în contabilitate;
  • Asigură arhivarea periodică a documentelor financiar-contabile;
  • Împreună cu contabilul șef, asigură suport firmei de contabilitate în depunerea declarațiilor, întocmirea situațiilor financiare;
  • Asigură suport auditorilor societății în realizarea misiunilor lor;
  • Suport pentru celelalte departamente privind solicitari financiar-contabile;
  • Alte activităţi specifice postului: suport in audit, verificari.

Se oferă:
  • Avantajul de a lucra într-un colectiv tânăr şi ambiţios de profesionişti în domeniul financiar-contabil;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri formale de formare profesională și perfecționare;
  • Mediu de lucru dinamic, plăcut şi modern;
  • Pachet salarial atractiv, în funcţie de rezultate;
  • Program de lucru Luni - Joi 8.00-17.00 cu 1h pauza de masa, Vinerea program scurt pana la ora 16.00.

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

  • Trape de fum, luminatoare, policarbonat
  • Acces automat – uși, porți, ferestre
  • Sisteme de management al parcărilor
Publicat 8 Mai 2024 Reactualizat 29 Mai 2024 Expiră 7 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.