BROKER ASIGURARI DEPARTAMENT ADMINISTRATIV
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte profesionale
- Studii superioare finalizate;
- Detinator al codului RAF (este un avantaj);
- Experienta in piata asigurarilor – minimum 2 ani;
- Studiile si experienta de munca intr-un departament administrativ sau financiar - contabil reprezinta un avantaj;
- Abilitati / Cunostinte operare PC – Microsoft Office;
- Experienta dobandita intr-un departament de IT poate constitui un avantaj;
- Limba engleza – minim nivel mediu;
- Capacitatea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme pentru ofertare si gestiune.
Cerinte personale
- Personalitate pro-activa, orientata catre actiune/obtinere de rezultate;
- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala;
- Abilitatea de a analiza informatii si de a le prezenta sistematic, logic;
- Capacitate de atentie concentrata/distributiva; interes pentru detalii, rigurozitate;
- Abilitati de auto-organizare si time management.
Descrierea jobului
Activitatea de ofertare si administrare
- acorda consultanta pre si post vanzare atat partenerilor retail, cat si clientilor ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈finali;
- utilizeaza platfome digitale in activitatea zilnica;
- ofera suport cu privire la procesul de emitere on-line a politelor RCA;
- urmareste/supervizeaza procesul automatizat de reinnoire a politelor.
- opereaza contractele de asigurare precum si documentele aferente acestora.
- intocmeste si transmite deconturile de prima aferente contractelor de asigurare;
- genereaza si transmite borderourile catre asiguratori;
- intocmeste facturile de comision in baza borderourilor;
- raspunde de urmarirea incasarii facturilor;
- vireaza primele aferente politelor RCA catre asiguratori;
- gestioneaza relatia cu ASF (raportari, achitare taxe s.a.).
- intocmeste rapoarte saptamanal, lunar, trimestrial si anual;
- Suport in obtinerea / reinnoirea autorizarii ca agent RAF
- Salariu in functie de experienta 3000- 5500 Ron iar dupa 1 an munca va fi inclusa in schema de bonus corelata cu performanta.
- Mediu de lucru modern, stabil si placut
- Posibilitatea de a promova.
Descrierea companiei
Societate de brokeraj si consultanta in domeniul managementului de risc si al asigurarilor, cu capital elvetian, autorizata de catre ASF la sfarsitul anului 2019. Activitatea societatii este orientate spre clientii corporate, respectiv IMM-uri cu operatiuni complexe care necesita sprijinul unui profesionist in materie de riscuri si asigurari, si de asemenea companii mai mari care urmaresc optimizarea programelor lor de asigurare, sau stabilizarea performantei financiare prin management de risc. Viziunea Obsidian este sa devina unul dintre jucatorii importanti in piata brokerilor de asigurari specializati pe segmental B2B, iar atingerea acestui obiectiv se doreste a se realiza prin aportul echipei de profesionisti, care pot face diferenta. Mai multe detalii privind firma si specificul sau de activitate puteti gasi aici: www.obsidianbroker.ro.
- 31 Mai 2024
BROKER DE ASIGURARI
ASISTENT IN BROKERAJ - GHERASIM G. GHEORGHIȚĂ-MARIUS
Remote (de acasă)3000 - 5000 RON net / lună -