Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Back Office Specialist - departament Operational

SC FRESCO EXPERT SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul de succes va avea urmatorul profil:
  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta de minim 3-5 ani pe o pozitie similara;
  • Orientarea spre clienti si rezultate;
  • Atitudine pozitiva si orientare spre colaborare, lucru cu oamenii;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii;
  • Atentie la detalii, initiativa, tenacitate;
  • Abilitati excelente de organizare;
  • Cunostinte operare PC, Excel - nivel avansat;

Descrierea jobului

Descrierea rolului

Viitorul Back Office Specialist este responsabil de furnizarea de servicii de asistenta clientilor companiei, de monitorizarea stadiului ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀furnizarii serviciilor pentru a putea asigura livrarea comenzilor la timp, de analizarea cererilor si asigurarea fluxului vanzarilor si gestionarea portofoliilor de echipamente pentru clienti.Desfasurarea activitatii se face de la sediul angajatorului.

Principalele responsabilitati:
  • Furnizeaza servicii de asistenta clientilor companiei, analizeaza cererile si asigura fluxul in vanzari: analizeaza stocuri, verifica preturi, pregateste livrarea, introduce datele in sistemele clientilor;
  • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (verificare si actualizare stocuri);
  • Realizează operatiuni de introducere a datelor noi, operatiuni de procesare si validare necesare desfasurării activitatii;
  • Urmareste si monitorizeaza stadiul furnizarii serviciilor pentru a asigura livrarea comenzilor la timp;
  • Opereaza in softuri specifice (Winmentor; CAS, CRM) si gestioneaza problemele aparute;
  • Ofera suport si colaboreaza cu departamentele de vanzari si financiar;
  • Tine permanent legatura cu celelalte departamente, oferind informatii necesare bunei desfasurari a activitatii, dar si ingloband raspunsurile lor referitor la actiunile comune;
  • Intocmeste si trimite anexe specifice, pe baza ofertelor;
  • Gestioneaza portofolii de echipamente pentru clienti;
  • Implicare in procesul de facturare: intocmire comenzi livrare in Mentor ERP, centralizatoare in baza carora se vor intocmi facturi de catre Contabilitate;
  • Reconciliere documente de livrare intre platformele clientului si Fresco;
  • Reconciliere fise de partener, facturi aprobate/respinse de client;
  • Verificarea soldului neincasat;
  • Asigura mentinerea unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor;

Descrierea companiei

Detalii companie

Fondata in 1992, compania Fresco Expert a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 30 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.

Fresco ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).

Abordarea strategica a companiei pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.

Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Compania Fresco apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.

In acest context, compania isi propune sa consolideze echipa de back-office din cadrul departamentului operational si a inceput un proces de recrutare si selectie pentru ocuparea pozitiei de Back Office Support.
Publicat 19 Apr. 2024 Reactualizat 17 Mai 2024 Expiră 19 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.