Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASISTENT MANAGER

LEMACONS SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.

Cerinte:
  • Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala;
  • Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat);
  • Experienta de minim 2 ani ca asistent manager;
  • Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel);
  • Curs de asistent manager;

Descrierea jobului

Responsabilitati:
-
tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;
- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;
- asigura expedierea corespondentei prin posta;
- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;
- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;
- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;

Beneficii:
  • Mediu de lucru competitiv;
  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masa;

Descrierea companiei

Societatea LEMACONS SRL, înființată în anul 2009, având capital privat integral românesc, este specializată în execuția lucrărilor de construcție a drumurilor și autostrăzilor, construcții civile și industriale, lucrări de alimentare cu apă și rețele de
canalizare, construcții rezidențiale și nerezidențiale cu instalațiile aferente, lucrări hidrotehnice.
Publicat 15 Apr. 2024 Reactualizat 15 Mai 2024 Expiră 15 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.