ASISTENT MANAGER LB. ITALIANA
ALAVIE CONSULTING SOLUTIONS SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Abilitati si competente:
Abilitati de comunicare si organizare, persoana prezentabila, proactiva si orientata spre rezolvarea problemelor,
meticulozitate, atentie la detaliu si acuratete
Abilitati excelente de lucrul in echipa si comuniare
Cunoștințe bune MS Office si limba italiana ;
Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită;
Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;
Abilitati de comunicare si organizare, persoana prezentabila, proactiva si orientata spre rezolvarea problemelor,
meticulozitate, atentie la detaliu si acuratete
Abilitati excelente de lucrul in echipa si comuniare
Cunoștințe bune MS Office si limba italiana ;
Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită;
Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;
Descrierea jobului
Responsabilitati si sarcini :
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport)
- elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
- procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
- convoacă participantii la sedintele firmei - participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor
- participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport)
- elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
- procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
- convoacă participantii la sedintele firmei - participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor
- participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
Descrierea companiei
Alavie Consulntig Solutions Srl è una società di Consulenza normativa per le imprese e studi profesisonali nel contesto Europeo.
Publicat
7 Mai 2024
Reactualizat
7 Mai 2024
Expiră
6 Iun. 2024
Joburi similare