Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Agent de suport / relatii client

GS1 Romania
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul/a ideal:
  • Este dispus/a sa invete;
  • Gandeste analitic, este atent/a la detalii, se coordoneaza si este organizat/a;
  • Are bune abilitati de comunicare si adaptare la interlocutor, cooperare, organizare si prioritizare a datelor in vederea respectarii termenelor limita;
  • Are responsabilitate fata de munca proprie si orientare spre atingerea rezultatelor dorite, initiativa, tenacitate;
  • Este capabil/a sa acumuleze informatii multiple si complexe;
  • Respecta procedurile interne si utilizeaza aplicatiile conform modului de lucru;
  • Are cunostinte de operare MS Office (Word, Excel, Powerpoint);
  • Are studii Superioare finalizate (Diploma de Licenta care sa ateste finalizarea studiilor);
  • Are un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba Romana si limba Engleza.

Descrierea jobului

Obiectivul principal:

Asigurarea suportului pentru membrii deja existenti si oferirea de informatii si suport celor care doresc sa devina ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄membri.


Responsabilitati principale:
  • Ofera asistenta clientilor privind inregistrarea ca membru al organizatiei.
  • Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in bazele de date utilizand documentele justificative transmise de clienti sau verificand in bazele de date ale institutiilor publice.
  • Ofera asistenta clientilor privind utilizarea aplicatiilor online ale organizatiei.
  • Gestioneaza si rezolva apelurile si solicitarile clientilor cu profesionalism, prin telefon, e-mail sau aplicatia HELPDESK, conform ariei de responsabilitate.
  • Investigheaza problemele semnalate de clienti, deschide tickete interne in JIRA și urmareste rezolvarea acestora.
  • Indexeaza denumirea documentelor primite de la clienti, in vederea arhivarii lor electronice.
  • Aplica şi respecta politicile GDPR și de calitate.
  • Prezinta si promoveaza produsele si serviciile organizatiei catre clientii potentiali si cei existenti.
  • Tine evidenta operatiunilor cu clientii, inregistreaza detaliile referitoare la solicitari si comentarii, precum si actiunile intreprinse.
  • Executa orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizationale/ departamentale, in limitele de competenta ale postului ocupat si ale respectarii temeiului legal.
  • Consultă colegii din cadrul celorlalte departamente în soluționarea unor probleme ce nu necesită în mod special transferul către un alt departament transferul conform procedurilor interne.
  • Se preocupă de creșterea nivelului de instruire prin participarea la sesiuni de training si prin auto-instruire.

Beneficii:
  • Pachet salarial competitiv;
  • Instrumente de lucru performante;
  • Program fix L-V 8.30-17.00 cu 30 minute pauza de masa
  • Pozitionarea companiei intr-o zona semicentrala din Brasov (Pietonala Racadau) cu acces usor la mijloacele de transport in comun
  • Program de training intern pentru a ne asigura ca noul/noua coleg/a se va integra si va intelege cu usurinta Standardele si Serviciile GS1
  • Oportunitate de a lucra intr-un mediu orientat spre excelenta si proactivitate, intr-o reprezentanta nationala a unei organizatii globale
  • Sustinere in construirea unei cariere de succes.
  • Postul este disponibil pe perioada nedeterminata, dupa expirarea perioadei de proba.

Descrierea companiei

GS1 este o organizatie nonprofit si apolitica, lider mondial de peste 50 de ani, dedicata dezvoltarii si implementarii de standarde si solutii globale pentru a imbunatati eficienta si vizibilitatea atat in cadrul lanturilor de cerere si distributie la nivel global cat si intre sectoare. Sistemul de standarde GS1 este cel mai raspandit sistem de standarde din lantul de aprovizionare din lume, avand in comitetul decizional mari actori din diverse sectoare si industrii .
De peste 30 de ani Asociatia GS1 Romania este singurul furnizor national autorizat de servicii complete si produse GS1, facilitand si usurand procesele in cadrul activitatilor de productie, distributie si vanzare de produse si servicii. Printre produsele si serviciile oferite de catre GS1 Romania se pot enumera coduri de bare GTIN (EAN/UPC), coduri GLN, SSCC, Data Matrix etc., certificari asupra apartenentei la reteaua GS1, cursuri de perfectionare asupra utilizarii complexului sistem GS1, in ce mod pot eficientiza procesele si diminua costurile si nu numai.

Prin transmiterea CV-ului va exprimati acordul privind prelucrarea datelor in procesul de recrutatare si selectie.

Publicat 17 Mai 2024 Reactualizat 14 Iun. 2024 Expiră 16 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.