Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Account manager / Economist / Contabil /

S.C. RoConnect S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Sunt necesare studii superioare in domeniul economic sau contabil. Este necesară o experiență de munca dovedita de minim 3 ani, cunoașterea la un nivel bun (vorbit/scris) a limbii germane sau engleza este obligatorie.

Candidatul ideal trebuie să fie în primul rând o persoană comunicativa, proactiva care dorește să se dezvolte profesional, care este dispus(ă) să învețe permanent lucruri noi și să se implice activ si responsabil in gestionarea clientilor companiei.
Este punctul de legatura dintre companie si clientii pe care ii are in portofoliu si interactioneaza cu celelalte departamente pentru a rezolva solicitarile clientilor alocati in portofoliu si a organiza activitatea acestora.
Pentru aceasta pozitie avem nevoie de candidati cu calitati de comunicare excelente, orientati catre rezolvarea problemelor. Trebuie sa stii sa operezi pe calculator la un nivel bun, sa ai o minte analitica, adaptabila nevoielor clientilor , o persoana organizata, foarte atenta la detalii care sa fie capabila sa creeze relatii de lunga durata cu clientii companiei

Descrierea jobului

Principalele activități sunt:
  • Asistenta clientilor alocati in activitatile administrativ-contabile
  • Comunicarea prin email si telefonic cu clientii, identificarea specificului fiecaruia si a necesitatilor.
  • Inregistrarea actelor administrative si coordonarea proceselor administrative precum: initierea procedurilor de inregistrare fiscala a firmelor, redactarea conform drafturilor a actelor necesare, urmarirea proceselor initiate
  • Inregistrarea actelor primite de la client, realizare plati bancare, pontaje, pregatire dosare de personal sau documente in caz de control
  • Emitere, verificare facturi sau alte documente primare.
  • Stransa colaborare cu celelalte departamente al firmei: contabilitate, juridic


Este vorba de un job full time, într-unul din birourile noastre din Mediaș.
Se oferă un training complet.
Pe lîngă salariul de încadrare, se oferă diferite prime și bonusuri, în funcție de implicare, de calitatea muncii prestate și de realizări.
Este un loc de muncă sigur și stabil, într-un colectiv tânăr și ambițios. Deci totul depinde de dvs.

Descrierea companiei

Compania RoConnect SRL este specializata in servicii de consultanta in management si afaceri, servicii de contabilitate. Pe langa acestea avem am dezvoltat diverse proiecte investitionale in domeniul imobiliar si in turism.

Clientii nostrii sunt in principal firme din strainatate sau investitori straini care isi dezvolta afaceri in Romania. Avem de asemenea o experienta indelungata in dezvoltarea de parteneriate romano-germane.

Compania noastra are o istorie de 15 ani, suntem o echipa tanara si extrem de ambitioasa.

Ne-am propus sa practicam un alt tip de business in Romania, unul bazat pe un profesionalism, perseverenta, corectitudine si calitate.

Mai multe detalii despre RoConnect puteti afla accesand site-ul companiei: www.roconnect.eu

Publicat 21 Mart. 2024 Reactualizat 21 Mart. 2024 Expiră 20 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.