Publicat 07 Mar 2017 | Reactualizat 29 Mar 2017 | Expiră 07 Apr 2017

Workforce Management Analyst

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în Statistica / Matematica, Telecomunicatii, Marketing

Candidatul ideal

Studii:

  • Studii universitare (Matematica, Statistica) sau un domeniu relevant cu calificare post-universitara sau experiență echivalentă relevantă in analiza si planificarea forței de muncă;
Experienţa în muncă:
  • Minim 2-3 ani experienta in planificarea si modelarea fortei de munca;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
  • Experienta relevanta in analize de date, in zona fortei de munca, ideal intr-o organizatie de complexitate similara;
  • Experienta in pregatirea de prezentari/informari complexe scrise si verbal;
  • Lucrul la nivel avansat cu excel;
  • Cunostinte de modele avansate de predictie (Regresie, ARMA) sau experienta de munca cu tooluri statistice reprezinta un avantaj important;
  • Experiență în Service Level Agreement, Valorile și indicatorii cheie de performanță (KPIs);
  • Abilități de negociere necesare pentru a planifica și a conveni termene limită;
  • Atenție la detalii si eficient in lucrul cu cifrele;
  • Experienta în utilizarea suitei Microsoft de produse, inclusiv Access, Excel, PowerPoint, Word si Project. (Nivelul avansat MS Excel);
  • Abilități de organizare, managementul timpului;
  • Flexibilitate si adaptabilitate;

Descrierea jobului

SCOP: Este responsabil pentru evaluarea utilizării curente si prognoza fortei de muncă de teren și de a identifica limitari ale capacităților pe termen scurt/mediu/lung; Este responsabil de analiza si planificarea capacitatilor fortei de munca si materialelor, va utiliza cresterile planificate ale retelei de access si a serviciilor pentru a evalua necesarul de resurse umane in scopul de a mentine disponibilitatea si calitatea serviciilor.


RESPONSABILITATI :

  • Responsabil pentru evaluarea utilizării curente si prognoza domeniul fortei de muncă de teren și de a identifica limitari ale capacităților pe termen scurt/mediu/lung;
  • Analiza si Prognoza Tendintelor:
  • Intelege planurile Telekom Romania (promotii de marketing, cresterea geografica, introducerea de noi servicii) si ia in calcul impactul pe care acestea le au asupra activitatilor desfasurate in reteaua de access si a echipelor de teren (proprii sau terti);
  • Participa activ in sedinte operationale cu echipele relevante (Operatiuni in teren, Contact Center, Vanzari, Management Terti) pentru a revizui prognozele si variatie a performantei;
  • Furnizeaza in mod proactiv analize, prezentari si recomandari de imbunatatire;
  • Monitorizeaza necesitatile de sporire sau ajustare a capacitatilor echipelor de teren si a necesarului de materiale pe termen scurt si lung (interne si terti).
  • Verifica periodic acuratetea predictiilor prin comparatie cu situatia reala si le imbunatateste pentru a fi in marja de acuratete ceruta;
  • Controleaza periodic ca forta de munca de teren este alocata conform cererii predictionate si semnaleaza catre Managerii Operationali orice deviatie importanta sau situatie de risc;
  • Propune optimizari in alocarea fortei de munca de teren pentru a satisface cererea de lucrari;
  • Analiza si Planificarea Capacitatilor fortei de munca si materialelor, utilizand cresterile planificate ale retelei de access si a serviciilor pentru a evalua necesarul de resurse in scopul de a mentine disponibilitatea si calitatea serviciilor;
  • Se asigura ca echipele de teren sunt optimizate din punct de vedere al disponibilitatii si utilizarii resurselor folosind modele aprobate pentru a implementa initiative specifice de imbunatatire a performantei. Exemplu.: analiza performantei serviciilor de teren si a serviciilor livrate catre client;
  • Contribuie semnificativ la dezvoltarea și optimizarea procesului de furnizare și de asigurare a serviciilor din punctul de vedere al clientului (E2E);
  • Notifica in avans asupra oricarei deviatii de la obiectivele de performanta, explicand cauzele si propune solutii corrective;
  • Contribuie la proiecte de transformare.

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Workforce Management Analyst  -  Telekom Romania Communications S.A.