Web Platforms Support Responsible

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

The ideal candidate:
  • Experience in providing customer support for IT platforms;
  • Foreign languages: English – Medium, French – Medium;
  • Knowledge of Microsoft Office Package;
  • Experience in working with ticketing tools, JIRA Atlassian would be a plus;
  • A curious person who keeps up with all the news in the digital domain;
  • Customer oriented;
  • A proactive and enthusiastic team player.

Descrierea jobului

News of the day: We increase our team!!! We are searching for you, that enthusiastic person, passionate about what he/she does and eager to learn and create a professional career with us, an energetic, friendly and dedicated team. I bet together we can find the best solutions for our customers!

Career level: minimum 2 years of experience in the digital domain.

Spoken languages: English – Medium, French – Medium.

Location: Bucharest.

Job Summary:
Responsible for providing technical assistance and support related to Renault & Dacia CMS software and internet Applications.
Responds to queries, runs investigations, finds solutions and communicate to reporters through JIRA ticketing tool.
Among the platforms supported by the support team are ONE, NEST, CAX online platforms as well as mobile applications MyRenault, Lead-It.

Main responsibilities:
  • Provides support to all request (bugs, incidents, support requests) coming from digital managers from all over the countries who encounter difficulties in using the company digital platforms;
  • Qualifies the support requests and provides solutions;
  • Follows up the subject and ensures that the stakeholder receives the answer in the appropriate time and in a useful manner;
  • Updates and enriches the library of solution files used by the whole support teams;
  • Maintains and updates the procedures describing the support process for platform users;
  • Runs reports to determine issues that continue to occur and elaborates action plans;
  • Trains the users regarding support scope and process and ticketing tool usage;
  • Measures the satisfaction level for all the solved request and proposes action plans for improvement.

Satisfy your curiosity!!! We offer you above all:
  • a pleasant, warm and very friendly work environment;
  • training and specialization opportunities;
  • seriosity.

Descrierea companiei

Groupe Renault este un constructor renumit de automobile cu o poveste de succes încă din anul 1898. Este prezent în 134 de țări și mizează pe cele 5 mărci complementare – Renaul, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine și Lada, pe vehiculul electric și pe Alianța sa unică cu Nissan și Mitsubishi. În România Renault este prezent încă din anul 1968, de la crearea mărcii Dacia. Grupul continuă strategia de creștere rentabilă pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor și se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internațional. Integrăm în România toate activitățile specifice construcției de automobile, fapt ce ne-a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare.

Să te alături Groupe Renault România înseamnă să faci parte dintr-o echipă de peste 18.000 de colegi alături de care îți poți pune amprenta pe oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare. Pe lângă îmbunătățirea continuă a calității produselor și serviciilor, la Renault, acordăm o deosebită atenție calității vieții la locul de muncă, dar si dezvoltării angajaților noștri și le asigurăm un mediu de lucru competitiv și o atmosfera plăcută. Te aşteptăm în echipa noastră mobilă, conectată și autonomă să punem lumea în mișcare și să conturăm viitorul automobilului.

#MOVEOURWORLDFORWARD

Prin aplicarea la posturile disponibile, entitățile Renault România prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal furnizate prin CV, în scopul recrutării.

Pentru informarea dvs. completă și transparentă, înainte de a aplică, vă rugăm să luați la cunoștință Politică de confidenţialitate privind protecţia datelor personale în scop de recrutare și selecție accesând link-ul: https://www.gruprenault.ro/politică-privind-cadrul-general-de-protecție-datelor-cu-caracter-personal-groupe-renault-românia.

Publicat 14 oct. 2021 Reactualizat 21 oct. 2021 Expiră 13 nov. 2021
Joburi similare