-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Van Sales Supervisor - Philip Morris - Cluj Napoca

INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Abilități manageriale, viziune și gândire strategică, capacitate de analiză și sinteză, capacitate de comunicare, abilități de vânzare și negociere, abilități numerice, inițiativă;
• Studii superioare finalizate;
• Experiență minimă în domeniu: 2 ani;
• Fără antecedente penale;
• Permis categoria B și experiență rutieră;
• Cunoștințe de operare PC – nivel mediu.

Descrierea jobului

Obiectivul general al postului:

• Conduce echipa de reprezentanți de vânzări pentru realizarea, în zona repartizată, a volumelor de vânzări stabilite de partenerul Philip Morris;
• Monitorizează gradul de îndeplinire al obiectivelor de acoperire clienți, distribuție, produse, merchandising și încasarea debitelor.

Responsabilități principale:

• Monitorizează rezultatele de vânzări și identifică ariile de îmbunătățire;
• Se asigură că procedurile zilnice ale agenților sunt respectate și realizate în totalitate;
• Este implicat în compensarea subordonaților direcți, prin comunicarea permanentă a obiectivelor lunare de volum și/sau a altor obiective de lucru stabilite de partenerul Philip Morris Trading;
• Supraveghează eficiența activităților reprezentanților de vânzări (ora plecare/sosire, respectarea rutelor etc.);
• Înlocuiește agenții aflați în concedii/absenți, acolo unde nu există un reprezentant de vânzări de rezervă;
• Cunoaște procedurile de lucru și politicile, și se asigură că toți agenții aflați în subordine cunosc și aplică aceste proceduri;
• Organizează ședințe regulate cu echipa de vânzări, în scopul unei mai bune comunicări;
• Realizează procesul de inducție și „on the job training” pentru fiecare membru al echipei;
• Asigură instruirea permanentă a oamenilor din subordine, furnizează feedback și îi însoțește periodic pe teren, având rolul de a dezvolta cunoștințele și modul de acțiune în teren al subordonaților;
• Monitorizează și evaluează performanța anuală pentru toți reprezentanții de vânzări din subordine.

Descrierea companiei


Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 30.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

De ce să lucrezi pentru noi?

  • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
  • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
  • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
  • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
  • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Publicat 6 Nov. 2025Reactualizat 6 Nov. 2025Expiră 6 Dec. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.