Publicat 12 Iul 2019 | Reactualizat 09 Aug 2019 | Expiră 12 Aug 2019

Unix Support Engineer

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

The main roles and responsibilities of this position include:
•Monitoring and management of *NIX servers in terms of availability, security, performance
•Troubleshooting and problem solving of OS related issues
•Performance analysis, tuning, capacity planning, provisioning and forecasting
•Plan, automate and roll out OS upgrades, patches and OS related changes
•Ensure effective and rapid response to Major Incidents
•Daily / Weekly / Monthly health checks

Descrierea jobului

SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE
•Experience in administering LINUX and/or UNIX based OSs like RedHat, Solaris, AIX etc
•Good shell / scripting skills ( bash, perl, python, etc )
•Good understanding of virtualization concepts and technologies
•Good understanding of networking concepts and technologies
•Strong self-sufficiency and initiative working on projects
•Willing and able to learn quickly new skills and technologies.
•Good analytical skills, structured and methodical approach

PREFERRED SKILLS
•1+ year experience in administration of Linux OS ( RHEL /Oracle Linux / Suse )
•Experience in administration of Unix based OSs (Solaris/AIX/HP-UX) is an advantage
•Excellent troubleshooting skills and ability to fix issues quickly
•Web Server administration knowledge (Tomcat, Apache, JBOSS application server) is an advantage
•Knowledge of virtualization technologies ( VMWare, LDOMs, LPARs, etc ) is an advantage

Descrierea companiei

SCC (Specialist Computer Centres) Cu un istoric de 40 de ani de continuă dezvoltare ne ajutăm clienții să își eficientizeze costurile prin îmbunătățirea operațională a întregii infrastructuri. Avem o cifră de afaceri anuală de peste 2 miliarde de Euro iar clienții noștri sunt companii mari și foarte mari din Europa ce activează în: educație, apărare, ministere publice, industria auto, bănci, tehnologie, telecomunicații, aviație, logistică și transport. Avem o prezență directă în cinci țări europene și 6.700 angajați în cadrul grupului.

În România suntem de 10 ani, unde am început la Iași cu un grup de 20 colegi; numărul de angajări a crescut cu circa 30% pe an dezvoltând acum o echipă de peste 900 de specialiști IT (agenți, analiști și ingineri) care oferă servicii de suport tehnic către 10.000 de clienți în 14 limbi, 24 de ore pe zi.

SCC Services România

Primul sediu s-a inaugurat la Iași în aprilie 2006, unde funcționează Centrul Internațional de Asistență Tehnică și Suport pentru întreg grupul de firme. Aici avem și unicul departament de Infrastructura IT de nivel 3 din Moldova.

Al doilea sediu din Iași funcționează acum sub egida SCC Academy, unde se desfășoară activități constante de training.

Din aprilie 2013 ne-am extins activitatea înființând la Bacău Centrul International de Servicii, ce oferă afacerii continuitate, deschidere și dinamism.

Echipa SCC Services România Avem o echipă impresionantă de profesioniști, tineri, inteligenți, multilingvi, cu numeroase certificări și traininguri dar mai presus de toate, cu un nivel ridicat de ambitie și dorință de autodepășire. Servicii acoperite: Service Desk, Coordonare, Monitorizare, Optimizare Infrastructură IT, Suport, Administrare, Mentenanță, Securitate, Application Packaging, Asset Management. Nivelul de cunoaștere tehnic a IT : L0, L0+ (basic), L1 (mediu), L2, L3 (avansati).

People do business. We make it work.

Expirat
Unix Support Engineer  -  SCC Services Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close