Treasury Officer

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic;

  • Experienta profesionala in domeniul contabilitatii financiare de minim 2 ani;

  • Cunostinte de contabilitate, cunostinte legislative in domeniul contabilitatii, fiscalitatii, intelegerea si aplicarea controlului financiar;

  • MS Office - in special Excel avansat (medium/avansat - Pivots Table, VLOOKUP, If, Count, nice to have Power Query, Power Pivot);

  • Experienta in utilizarea aplicatiilor complexe de gestiune financiara si operationala;

  • Capacitatea de a lucra cu volume mari de date si cu termene limita;

  • Abilitati de organizare a propriei activitati si prioritizare;

  • Capacitatea de a lucra independent dar si in echipa, atentie la detalii si gandire analitica;

  • Abilitati de comunicare si relationare;

  • Orientare si dorinta catre imbunatatirea proceselor.

Descrierea jobului

  • Realizeaza plata taxelor, restituirile catre clienti sau terte persoane si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare;

  • Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere;

  • Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management;

  • Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza rezultatele;

  • Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania;

  • Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit;

  • Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate;

  • Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Finance Area;

  • Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului;

  • Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni;

  • Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar.

Descrierea companiei

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrală. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.

KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitați de dezvoltare, siguranța, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara și profesionista, cu un mediu de lucru placut si linistit. Unele dintre valorile grupului care ne ajuta sa ne ghidam activitatea sunt: ​​cooperarea, spiritul de echipa si parteneriatul.

In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.

Publicat 10 mai 2022 Reactualizat 24 mai 2022 Expiră 9 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.