Candidatul Ideal
Candidatul ideal va fi responsabil cu gestionarea fluxului de mărfuri și documente pentru a se asigura că produsele noastre ajung la destinație în timp util și în condiții optime.
Cerințe:
Studii superioare și o bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);
Experiență relevantă în domeniile transport și logistică - constituie avantaj;
Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu business;
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită;
Abilități de comunicare, organizare și planificare;
Gândire analitică și atenție la detalii;
Flexibilitate și abilități de lucru în echipă;
Atitudine proactivă, orientată spre client și rezultate;
Spirit de echipă, dar în același timp capabil să se autogestioneze ;
Descrierea jobului
Gestionarea fluxului de mărfuri și asigurarea livrării acestora în timp util și în condiții optime;
Colaborarea cu departamentele interne și furnizorii externi pentru a asigura o bună coordonare a activităților;
Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor de logistică și gestionare a fluxurilor de mărfuri ;
Lucrează în mod direct cu partenerii companiei și indentifică noi oportunități de dezvoltare;
Gestionează fluxul logistic de la achiziție până la livrare, în conformitate cu termenele și obiectivele proiectului;
Operează și înregistrează cu acuratețe în sistemul ERP al companiei toate informațiile aferente fluxului logistic, asigurându-se că acestea sunt corecte și exacte;
Se asigură de întocmirea corectă și la timp a documentației specifică transporturilor și logisticii;
Colaborează în mod activ cu celelalte departamente ale companiei;
Întocmește oferte de transport, completează corect și la timp rapoarte specifice activității ;
Verifică periodic stadiul desfășurării transporturilor în vederea respectării obligațiilor confirmate (timp tranzit; locație ; etc)
Beneficii:
Pachet salarial motivant format din salariu fix și bonus de performanță ;
Contract pe perioada nedeterminată;
Prime de sărbători;
Asigurare medicală;
Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică și în continuă dezvoltare ;
Posibilitatea de dezvoltare și avansare în carieră ;
Mediu de lucru plăcut și profesionist ;
Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de coordonare și comunicare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu interes să primim CV-ul dumneavoastră.
Descrierea companiei
WORLD MEDIATRANS cu sediul central in Timișoara este o companie care activeaza pe piata de transporturi din România de peste 25 ani. A inceput ca si agent de marfă al Austrian Airlines, fiind primul expeditor de transport aerian din afara Bucurestiului. In acelasi timp a început colaborarea cu UPS Romania, oferind servicii de curierat international prin reteaua operativa UPS. După doi ani compania a initiat primul transport rutier cu ca expeditor de mărfuri și de asemenea, cu propria flotă. Apoi a urmat dezvoltarea serviciilor speciale (fast car, charter, hand carry), Servicii de seafreight, Servicii de logistica, curierat intern și serviciile vamale. În 2012, o parte din acțiunile societății au fost preluate de DB Group Spa din Italia, iar acest nou parteneriat a adus noi oportunități prin accesul la rețea internațională de birouri DB Group din întreaga lume. Portofoliul companiei include companii importante din diferite industrii, auto, electronice, farmaceutic, mobilă și nu numai. Pentru viitor compania vrea să își consolideze poziția pe piață pentru serviciile existente și dezvoltarea de noi servicii pe o structură bazată pe calitatea serviciilor și profesionalismul oamenilor săi.