Candidatul Ideal
- Absolvent de minim studii medii;
- Cunostinte bune de MS Office (Excel, Word);
- Foarte bune abilitati de negociere;
- Orientare catre client (intern si extern);
- Excelente abilitati de comunicare, diplomatie si toleranta in lucrul cu oamenii;
- Experienta de lucru cu clientii reprezinta un avantaj;
- Rezistenta la stres si efort sustinut;
- Disponibilitate pentru imbunatatirea permanenta a performantelor profesionale;
- Persoana dinamica, proactiva, responsabila, capabila sa respecte termenele limita;
- Experienta anterioara, in lucrul cu oamenii, constituie un avantaj;
- Limba engleza constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Descriere job:
- Contacteaza telefonic partenerii alocati, in scopul preluarii comenzilor de marfa in mod proactiv;
- Negociaza termenii de plata, utilizand tehnici specifice, pentru a mentine acordul pe termen lung;
- Mentine parteneriate de succes cu clientii, promovand produsele si serviciile companiei care se potrivesc cel mai bine cu nevoile acestora;
- Actualizeaza in sistemul intern de lucru informatiile obtinute in urma conversatiilor telefonice, pentru a avea in permanenta date actualizate cu privire la cazurile gestionate;
- Urmareste respectarea acordurilor si intelegerilor de plata si consum stabilite cu Clientii, in vederea realizarii obiectivelor de busines asumate lunar;
- Trateaza cu profesionalism fiecare client, indiferent de provocarile intalnite in activitate;
- Raspunde politicos si are o atitudine profesionala in orice situatie, indiferent de provocarile intalnite pe durata conversatiilor telefonice conform procedurilor de Customer Care;
- Comunica imediat orice intarziere in procesul de plata catre superiorul direct;
- Asigura suport tuturor colegilor din echipa, altor echipe/departamente conform nevoilor si situatiilor pe care le gestioneaza;
- Respecta deadline-urile comunicate/sustinute de superiorul direct si clienti;
- Indeplineste alte sarcini referitoare la activitatea echipei, la cererea superiorului direct
- Un loc de munca intr-o companie in plina expansiune;
- Salariu fix + bonus;
- Beneficii: telefon, laptop, tableta, tichete de masa, abonament servicii medicale intr-o retea privata de sanatate;
- Un mediu de lucru ce incurajeaza initiativa.
Descrierea companiei
Tchibo Coffee Service ofera solutii complete: cafea, ceai, pudra de ciocolata, echipamente pentru prepararea cafelei pentru OOH (Ho.Re.Ca, Vending, Office).
www.tchibo-coffee.com
Joburi similare
- 2 Dec. 2024
Specialist Telesales B2B (Operator Call-Center-Vanzari)
Lime Medical
București4000 - 5000 RON net / lună - 12 Dec. 2024
Consilier Vanzari prin telefon/Telesales Agent
Novinger Klaus Grup
București, Ilfov4000 - 6000 RON net / lună