Publicat 24 Oct 2017 | Reactualizat 20 Nov 2017 | Expiră 23 Nov 2017

Tehnician suport IT

1 post

Candidatul ideal

Candidatul potrivit:

Pasionat de domeniul IT si orientat spre rezolvarea de situatii tehnice;
Sa aibă cunoştinţe: PC hardware, periferice (imprimante, mobile devices, diverse echipamente de reţea), TCP/IP (familiar cu conceptele de DHCP DNS, porturi, firewalls etc.),instalare şi depanare programe (office, utilitare, reţea);
Persoana responsabilă, organizată, capabilă să se încadreze în termene, cu dorinţă de a învăţa lucruri noi şi proactivă;
Limba engeză nivel mediu;
Constituie avantaje:
- cunoştinţe sau experienţă de lucru cu servere ori echipamente tip NAS/SAN;
- cunoştinţe RAID hardware şi software;
- cunoştinţe windows server;
- cunoştinţe Active Directory;
- cunoştinţe virtualizare;
- cunoştinţe Linux;
- experienţă cu implementarea de reţele structurate.

Descrierea jobului

Responsabilităţi:

Configurează, instalează şi efectuează mentenanţa echipamentelor hardware ( PC, imprimante şi copiatoare).
Asigură suport tehnic şi funcţional utilizatorilor din companie.
Investighează incidentele IT apărute şi identifică soluţiile de rezolvare cele mai potrivite.
Colaboreaza cu echipa de IT, colegii din celelalte departamente si din reţeaua de magazine.

Beneficii:
Nivelul de salarizare variază în funcție de angajat și de nivelul de experiență.
Pachet salarizare: Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță în funcție de rezultatele departamentului și/sau ale angajatului.
Discount la achizițiile de produse din Cărturești.
Program flexibil, adaptat nevoilor fiecăruia, ținând cont și de cerințele echipei.
Participare la traininguri interne.
Acces la workshopuri și evenimente culturale.
Posibilitatea de a fi la curent cu noutăți din domeniul cultural, de a cunoaște oameni interesanți și personalități din domeniul cultural.
Posibilitatea de a se implica în proiecte culturale și de a-și vedea proiectele implementate.
Atmosferă placută, într-o echipă pasionată de lectură, muzică, fotografie, film sau design.

Descrierea companiei

La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.
Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 17 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara, Cluj, Baia Mare şi, de anul acesta, în Bacău), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în librăriile din rețea.
VREI SĂ TE ALĂTURI ECHIPEI NOASTRE?
Cărturești este o organizație dinamică, cu un mediu de lucru prietenos și flexibil, în continuă transformare și adaptare la dorințele și nevoile publicului. Avem 19 librării în București și în țară și un magazin online și în fiecare zi ne propunem să oferim o experiență specială clienților noștri, fie că este vorba de a le recomanda o carte nouă sau de a le găsi un titlu clasic mult căutat, fie că îi ajutăm să aleagă cel mai potrivit cadou sau pur și simplu le oferim ocazia să se relaxeze plimbându-se printre rafturi.
Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.
Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:
Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/idei sunt și puse în practică;
Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale;
Interesul organizației și al managementului pentru persoana reală;
Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
Program flexibil de lucru – în funcție de cerințele echipei;
Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației; Oportunități de exprimare/dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, ROD/Romanian Design și multe altele).

Tehnician suport IT  -  Cărturești