Tehnician echipamente de calcul si retele (Arad)

FinProm 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• studii medii sau superioare în domeniu;
• cunoştinţe de componente hardware (asamblare PC);
• cunoştinte de bază în reţelele Microsoft şi infrastructura Active Directory;
• cunoştinţe privind pachetele de protocol TCP/IP şi serviciile conexe;
• cunoaşterea problematicilor legate de securitatea sistemelor şi serviciilor de telecomunicaţii IP;
• cunoştinţe şi abilităţi SQL Server (constituie un avantaj);
• cunoaşterea limbii engleze (mediu/avansat);
• cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj);
• disciplină, abilităţi de comunicare, spirit de echipă, capacitate de adaptare, orientare spre rezultat.

Descrierea jobului

RESPONSABILITĂŢI:
• gestionează sistemul de ticketing prin intermediul serviciului Helpdesk;
• este responsabil de buna funcţionare a tuturor calculatoarelor, monitoarelor, imprimantelor şi le verifică periodic, răspunzând direct şi personal de securitatea lor;
• verifică periodic şi răspunde de existenţa soft-urilor aprobate de conducere, precum şi de accesul la Internet;
• setează, configurează şi întreţine fiecare calculator în parte;
• asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice periferice din dotare (imprimantă, scanner, videoproiector, etc.);
• gestionează baza de date privind activarea, anularea sau modificarea cartelelor de acces în cadrul companiei;
• instalează aparatura telefonică şi conectează liniile interne de telefonie conform necesarului din cadrul departamentelor;
• asigură şi gestionează necesarul de produse specifice ariei sale de activitate (tonner, mouse, etc.);
• participă la asigurarea bunei funcţionări a sediului în ceea ce priveşte sistemele de supraveghere şi securitate, respectiv a dotărilor şi echipamentelor necesare unei optime desfăşurări a activităţilor/proceselor;
• cunoștințe de bază pentru asigurarea de suport tehnic L1 (Windows Server - Active Directory - Networking).

OFERTĂ:
• bonus de performanță;
• card privat de sănătate;
• cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Arad;
• cursuri gratuite de limba italiană;
• training tehnic intern de specialitate;
• training de perfecționare și specializare;
• team building intern și extern;
• închiriere biciclete FinProm;
• evenimente FinProm.

Descrierea companiei

Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine.
Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date.
Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
Publicat 6 Iun. 2022 Reactualizat 4 Iul. 2022 Expiră 6 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.