Technical Support Engineer - System

Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Student or absolvent in Engineering or comparable degree or technical vocational education with 1-2 years of professional experience;
  • Excellent communication skills in English (German or Mandarin is a plus);
  • Good telephone manner;
  • Self-motivated;
  • Ability to work on own and under pressure.

Required competencies:

Hardware’s:
  • Mainstream servers (HUAWEI, Lenovo, Dell, HPE, etc.-one of this), including: microcode upgrade, management module configuration, RAID configuration, installation and replacement of accessories, and installation of operating systems (Window, Linux, ESX).
  • Mainstream low-end storage (HUAWEI, Lenovo, Dell EMC, HPE, NetApp), including: installation and replacement of accessories, microcode upgrade, management module configuration, RAID, LUN, host mapping, etc.
  • Brocade SAN switches, including: initial configuration, zone configuration, etc.

Virtualization:
  • VMware vSphere includes: installing ESX, vCenter, configuring virtual networks, storage, clusters, creating virtual machine modules, etc.
  • Microsoft Hyper-v, including: installing Hyper-v, SCVMM, configuring virtual network, storage, cluster, creating virtual machine modules, etc.
  • Operation System:
  • Windows (advanced) and Linux (biginner) operating systems, including: user and permissions configuration; storage, network, configuration; plus, domain, etc.
  • Windows roles and services, including: install and configure AD, File Server, DFS, NTP, KMS, etc.

Descrierea jobului

Your role will include:
Answer queries on basic technical issues and offer advice to solve them:
  • Respond to queries and requests for assistance, logging and updating those queries to reflect the ongoing status using the helpdesk ticket system; ensure queries and requests are responded to within the set SLAs agreed between CTE and customers;
  • Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions;
  • Determine the best solution based on the issue and details provided by customers;
  • Arrange delivery of spare parts to customers to ensure SLAs are adhered to; along with arranging/chasing the return of faulty parts;
  • Monitor TAC delivery KPI;
  • Assist in setup, configuration and maintenance of servers, storages, desktops, audio, visual, printing, software’s and networks;
  • Fault diagnosis, log collection and resolution of issues, in co-operation with system and equipment suppliers as appropriate;
  • Manage and arrange 3rd-party engineers for onsite trouble-shooting at customer’s sites;
  • Perform service survey after ticket closure;
  • Travel may be required within EU;
  • Follow processes of network security and data protection;
  • This is an opportunity for someone who possesses patience, empathy for customers, and the wish to hone skills whilst providing customer value. Technical training will be provided.

Descrierea companiei

Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile. La inceputul anului 2009, a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Barnett McCall Recruitment, adaugand la cei peste 10 ani de experienta ai BMR metode de recrutare inovatoare si expertiza internationala.

Gi Group Staffing Company este o societate comerciala autorizata ca agent de munca temporara (cu sediul din Bucuresti si toate birourile regionale permanente) in condiţiile art. 88 din Codul Muncii, in conformitate cu autorizaţia de funcţionare seria B nr. 0000101/26.06.2009 emisa de Direcţia de Munca, Solidaritate Sociala si Familie Bucureşti, poziţia 171 in Registrul Naţional de Evidenta a Agenţilor de Munca Temporara Autorizaţi Municipiul Bucuresti. Suntem o societate inregistrata ca operator de prelucrare a datelor cu caracter personal si de transfer a datelor cu caracter personal sub nr. 12305. Gi Group are o prezenta în peste 57 de tari din Europa, America, Asia și Africa și este capabil sa servească tot felul de clienți.

Compania are cunoștințe și expertiza puternice în nevoile globale de personal multinational și a implementat soluții (de exemplu, servicii gestionate de site, furnizor principal, centru de evaluare), divizii specializate și echipe dedicate locale și internaționale. Gi Group își propune sa contribuie prin serviciile sale, ca jucător cheie la evolutia pietei si sa sublinieze valearea personala și sociala a muncii. Prin urmare, activitatea fiecarei companii individuale din grup se bazează pe un set de valori în concordanta cu abordarea Gi Group fata de piața muncii și societatea civila în care își desfășoară activitatea. Compania crede în colaborare, pasiune, durabilitate și responsabilitate.

Gi Group se mandreste cu o echipa unita, pasionata de munca pe care o face și dornica sa învețe permanent. Oamenii Gi Group sunt mandri de ceea ce fac și cred cu tarie ca munca lor ar trebui să fie desfasurata întotdeauna în măsura posibilităților lor de a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

Gaseste-ti locul de munca în întreaga lume Gi Group!

Publicat 6 oct. 2021 Expiră 5 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos