de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 05 Nov 2019 | Reactualizat 03 Dec 2019 | Expiră 05 Dec 2019

Technical Support Engineer L1-L2

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Profile:

  • 1+ years Windows system administration in corporate environments.
  • A degree in Computer Information Systems or closely related field.
  • Experience with SolarWinds, Nagios, Spiceworks or other systems monitoring software.
  • System knowledge may include Microsoft Windows Server environments; Active Directory; Database administration; Citrix farm servers; Network administration tools and utilities; Scripting Basic Linux admin knowledge.
  • Strong planning, project management, documentation and communication skills.
  • Ability to support and execute projects in a distributed environment.
  • Certifications preferred but not required: Microsoft, VMWare, NetApp, Cisco.
  • 24/7 support.

Descrierea jobului

Responsibilities:

  • Providing triage on support tickets on multiple product families.
  • Assisting with call home responsibilities and other various administrative duties.
  • Assist in the day to day administrative functions of Product Support.
  • Monitor IT infrastructure.
  • Log analysis/ troubleshooting/ root cause investigation.
  • Create custom specific monitors - scripting.
  • Create AD admins accounts, service accounts, security groups.
  • Add Printers to Print Servers, create/update DNS records.
  • Install and create custom certificates..
  • Create automated tasks.
  • VM resource modification - add CPU, RAM, HDD, create new VM's
  • Investigate down devices and address the issue to the rightful teams.
  • Update applications, manually or via custom tools.
  • OS Patching - automated and manually.
  • Citrix - troubleshooting on: hanged sessions, published applications, servers that have published applications.
  • IIS.

Descrierea companiei

Experis este leaderul global în resurse umane profesioniste, specializate și în soluții bazate pe proiect. Experis accelerează creșterea organizațiilor prin identificarea, atragerea și plasarea expertizei în IT, inginerie si finanțe, pentru a livra cu precizie talentele căutate pentru roluri și proiecte esențiale. Experis face parte din familia de branduri ManpowerGroup, care mai include Manpower, ManpowerGroup Solutions și Right Management.

Expirat
Technical Support Engineer L1-L2  -  Experis Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close