Publicat 28 Apr 2021 | Reactualizat 05 Mai 2021 | Expiră 28 Mai 2021

Team Leader Call Center

1 post

Candidatul ideal

Planifica, organizeaza si monitorizeaza activitatea operationala a Agentilor Call Center, prin monitorizarea permanenta a activitatii acestora, coordonarea intalnirilor de lucru si acordarea de feedback continuu in timpul lucrului si intalnirilor lunare.
Monitorizeaza indicatorii de performanta pentru activitatea fiecarui Agent Call Center
Efectueaza periodic casca dubla, sesiuni de instruire, feedback, share best practices cu agentii, in vederea imbunatatirii performantei conform procedurii de asigurare a calitatii
Efectueaza periodic sesiuni de mystery shoping pe campanii, teste specifice.
Se ocupa de implementarea standardelor, realizeaza grila de bonusari si penalizari pentru agentii din subordine
Monitorizeaza, analizeaza aderenta la program si actioneaza conform procedurilor stabilite.
Realizeaza planificarea in serviciu pentru personalul din subordine precum si pontajul lunar
Raspunde prompt si se asigura de solutionarea conform procedurilor existente a plangerilor si sesizarilor venite din partea clientilor.
Propune imbunatatiri ale procedurilor si instructiunilor de lucru utilizate de echipa din subordine si urmareste actualizarea acestora.
Realizarea rapoartelor: furnizeaza saptamanal, lunar si la cerere rapoarte care reflecta activitatea echipei coordonate

Descrierea jobului

Studii superioare finalizate
Experienta obligatorie intr-un callcenter minim 4 ani si cel putin 2 ani in pozitie de TEAM LEADER.
Cunostinte tehnice de baza cu privire la tehnologia Call Center.
Cunostinte avansate MS Office
Abilitati de leadership si manageriale
Abilitati excelente de comunicare, coaching si feedback
Abilitati de analiza si organizatorice.
Capacitate de lucru in echipa.
Capacitate decizionala.
Buna rezistenta la stres si buna capacitate de lucru sub presiune; atitudine pozitiva, energica.
Buna cunoastere a limbii engleze

Descrierea companiei

MatHaus, magazinul de retail Arabesque, este un brand tanar, aflat in continua expansiune pe piata materialelor de constructii, atat in mediul digital cat si in retailul clasic. Prin magazinul online www.mathaus.ro și cele 7 magazine din țară suntem pregătiți să oferim soluții complete pentru orice tip de proiect, fie ca este o reamenajare de apartament sau constructia unei case de la zero.
Suntem o echipa tanara, dinamica si preocupata de gasirea celor mai bune solutii pentru atingerea obiectivelor prin intermediul tool-urilor sau a noilor modele de business. In spatele nostru se afla experienta grupului Arabesque, de peste 25 ani lider pe piata de distributie a materialelor de constructie, cu peste 3000 de angajati.
In fiecare an, compania aloca resurse si energie pentru a dezvolta un mediu de lucru sanatos si performant. Pentru noi este foarte importanta etica profesionala, dorinta de evolutie si munca in echipa.
Poti afla mai multe detalii despre noi si grupul din care facem parte din link-urile:
https://mathaus.ro/
https://arabesque-distributie.ro/
Daca vrei sa faci performanta, sa iti dezvolti cariera, sa inveti cum se creste un brand la nivel national, la noi este locul potrivit. Te asteptam la interviu!

Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro.
"Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

Team Leader Call Center  -  ARABESQUE

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close